wii ja xbox

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettijä

Vieras
kertokaa te joilla kokemusta jommasta kummasta laitteesta että kumpaa suosittelisitte pukin konttiin koko perheen huviksi.
vai onko turha hankinta....meillä ps2 ja sillä ei tule pelattua juuri koskaan paitsi laulettua singstaria :)
kovasti itseä kiinnostaisi tuo kinect juttu...
kertokaa kokemuksia :)

meillä kanssa se ps2 ja pukin konttiin tuli xbox kinect. xboxiin löytyy enemmän pelejä kuin wii:hin. Näin mua neuvottiin. Jos perheessä pieniä lapsia, Wii sopivampi, jos lähestyy teini-ikää, sitten xbox

ja mä testasin miehen kans sitä kinectiä tässä yksi yö, oli tosi hauska. Oli hieman vaikeuksia kokeilla hiljaa, sillä hypin melkein kattokruunun alan katosta :laugh:

Mut mun täytyykin heti sanoa, ettei wii:stä ole kokemuksia, joten...?

Mä suosittelen wiitä. Meillä ainaskin sillä tykkää pelailla koko perhe, jopa mieskin innostuu joskus pelailemaan niitä urheilupelejä, vaikka muuten ei pelaamisesta välitäkkään. Ja mikä parasta, sille saa mario pelejä

[QUOTE="nih";22627362]Playstation 3[/QUOTE]

kallis suhteessa siihen, mitä siinä on, Blu ray ominaisuudet nostaa hintaa. Ei pääse nettiin esim. , mutta grafiikka on siinä juurikin loistava. Mitä painoarvoa sitten sille antaa?

No Pleikkari 3:ssa on pääsy nettiin, toimiva Blue Ray, hyvät grafiikat, saa kitarapelejä (guitar hero), saa liikuntapelejä (myös pleikkarissa on se kapula jolla pelataan), saa mikkejä (laulupelit) eli kaikki samat missä xbox ja wii, paitsi että saat lisäksi sen Blue ray soittimenkin ja paremmat grafiikat. Pleikkairssa on xboksia parempi peliohjain (piuhaton, käteen sopiva kun xboksissa se on sellainen järkäle). Hinta ei ole kovin pajoa kalliimpi, ottaa sen pienemmällä kovalevyllä niin hintakin tipahtaa. Ei sitä kovoa siellä nyt ihan älyttömänä tarvi jos ei sinne ala ihan hulluna leffoja tai musiikkia tai kuvia tallentamaan.

Yhteistyössä