Whu-huu! On se totta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Siis tytön pituuskasvukäyrä on nyt lopultakin kääntynyt noususuuntaan :)
Tai oli se jo viimeksi ihan hitusenverran niinkun noususuuntainen, mutta nyt oli jo selvempi nousu aallon pohjalta - eli ei liene tarpeen mitkään lisätutkimukset ja testit ja kokeet.

Pahnanpohjimmaisella nyt ikää 6kk ja viikko päälle ja pituus oli tänään 63cm, paino 7,3kg. :heart:

Ja hienosti kierähtää molemmin puolin vatsalleen, siinä ympäri-ämpäri sinne-tänne ja tonne ja 2 hammastakin löytyy - ei saa enää niitä kaikista hurmaavimpia hampaattomia hymyjä, vaan leveää hymyä somistaa 2 valkoista terävää piikkiä alaleuassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Olin melko varma että odotat jo seuraavaa :D
No tietty voithan odottaakin..
Mutta onnea tytölle kasvusta ja hampaista.

:D
En odota - ja tää on nyt ihan oikeesti totta.

Sorry, vaikea uskoa. :(
Lapsensaanti on ikään kuin huume, siihen jää koukkuun.

ihana, että paino noususuunnassa. Teillä on iso tyttö:) Mulla tyttö painoit 5,5kg 6kk iässä ja 1 v iässä 7,5kg. Joo kaikissa tutkimuksissa käytiin, onneksi ei mitään löytynyt. nyt 7 vuotta ja 17kg:)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
ihana, että paino noususuunnassa. Teillä on iso tyttö:) Mulla tyttö painoit 5,5kg 6kk iässä ja 1 v iässä 7,5kg. Joo kaikissa tutkimuksissa käytiin, onneksi ei mitään löytynyt. nyt 7 vuotta ja 17kg:)

Juu, ei meillä paino niinkään ole ongelma vaan pituus... tai sen puuttuminen, eli hitaanpuoleinen ja hitaanlainen pituuskasvu.

Meil kans pituutta tulee hitaasti, mutta varmasti.. niin oli myös esikoinen huomenna tulee ikää 7kk viikko sitten käytiin neuvolassa ja neiti on 65cm ja 7010g.. pariviikkoa sitten juuri ja juuri muutaman ryömimis liikkeen teki, mut sit viikonsisään oppi konttaan, istumaan ja nousi puutavasten seisoon. Eilen katoin et yritti seistessään toista jalkaa siirtää eteenpäin (nosti ilmaan ja seiso yhdellä jalalla), ku tavoitteli sohvalla olevaa esinettä.. eli tietää kolhuja ja vaarallisia tilanteita.

Yhteistyössä