WHO: koronarokote suojaa tartunnoilta vain 40 prosentilla. FFP2-maskin teho 90 %. Eli miksi koronapassi?

Tässä oli kyse vapaudesta. Minä en ole saanut mitään oireita rokotteesta. Kun niin mielelläsi tilastoihin vetoat, mikä ihan oikein onkin, niin suhteuta nyt hyvä ihminen ne rokoteriskitkin oikein.
Sanon sullekin: ala heittää kahdenkesken ihmisille juttua, että "tiiätkö mitä, mun kaverilla/siskolla meni menkat moneks kuukaudeks, kun otti rokotteen."
(Siis tositapauksista puhut)

Sit alat kuunnella ja listata ihmisten kertomuksia. Voit yllättyä. Toka rokote on ollu ihmisillä pahempi kuin eka.
 
vierailija
Sanon sullekin: ala heittää kahdenkesken ihmisille juttua, että "tiiätkö mitä, sillä Pirrellä meni menkat moneks kuukaudeks, kun otti rokotteen."
(Siis tositapauksista puhut)

Sit alat kuunnella ja listata ihmisten kertomuksia. Voit yllättyä. Toka rokote on ollu ihmisillä pahempi kuin eka.
Kaikilta olen kysyny oireista. Yhtä väsytti. Useella oli käsi kipee.
 
Kaikilta olen kysyny oireista. Yhtä väsytti. Useella oli käsi kipee.
Juu. Koska rokotehaitat on tabu.
Mutta käännä kysymysmuoto toisinpäin.

Tee tällainen lause "siis rokotukset on mun mielestä ihan jees (eli annat ensin sosiaalisesti hyväksyttävän ja rokotemyönteisen kuvan itsestäsi) mut tiiätkö, mä rupesin vähän ihmetteleen kun mun äiti/sisko/kaveri kertoi...."
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Eiköhän se menny pieleen jo tossa, et se tuntee näistä 4000:sta sen 15... "Paljon sukua"... :D
Se on imeny näitä juttuja netistä.
Voi teidän yrityksiänne. Nyt olen kuulemma jo hakenu nuo keissit netistä. :cautious:
Ei. Ihan kuule elävästä elämästä. Tietysti on mahdollisuus että ne ihmiset ovat valehdelleet mulle, mutta ei 2 vanhuksen sairaalahoitoon joutuminen mene valehtelun piikkiin.
 
vierailija
Juu. Koska rokotehaitat on tabu.
Mutta käännä kysymysmuoto toisinpäin.

Tee tällainen lause "siis rokotukset on mun mielestä ihan jees (eli annat ensin sosiaalisesti hyväksyttävän ja rokotemyönteisen kuvan itsestäsi) mut tiiätkö, mä rupesin vähän ihmetteleen kun mun äiti/sisko/kaveri kertoi...."
Et en osaa kysyä oikein, nyt vika on siinä?? Voi elämä näit sun juttui. Sarjassamme
Väkä väkä. :LOL: Sarjassamme Echon letkautuksia harmaalle, joissa ei ole päätä eikä häntää...
 
Jos minä olen asiasta eri mieltä kuin sinä niin se ei suinkaan tarkoita, että edes minä olisin oikeassa. Sinusta puhumattakaan.
Meinaatko, että ne vaivaiset ohuet rätit suojaa paremmin kuin Echon mainostamat kunnon maskit? Mutta, niitä ei välttämättä valitettavasti voi/jaksa pitää koko päivää.

Kaikki Echon kirjoittama on ihan loogista ja totta.
Ja koronapassi ei ole validi. Nämä nyt tyhmäkin tajuaa tai jopa sinä.
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma
vierailija
Meinaatko, että ne vaivaiset ohuet rätit suojaa paremmin kuin Echon mainostamat kunnon maskit? Mutta, niitä ei välttämättä valitettavasti voi/jaksa pitää koko päivää.

Kaikki Echon kirjoittama on ihan loogista ja totta.
Ja koronapassi ei ole validi. Nämä nyt tyhmäkin tajuaa tai jopa sinä.
Sinunkin mielestä vakavat oireet näillä 4000:lla ylittää tuhannen kuolleen arvon, vai.
 
vierailija
"Maailman terveysjärjestö WHO varoittaa erityisesti eurooppalaisia siitä, että koronaviruksen leviämisen estämiseksi vaaditaan rokotteiden lisäksi muitakin terveystoimia.

”Olemme huolissamme väärästä turvallisuuden tunteesta, jonka mukaan rokotteet olisivat lopettaneet pandemian ja rokotettujen ei tarvitsisi käyttää muita varotoimenpiteitä”, pääjohtaja Tedros Adhanom Ghebreyesus sanoi tiedotustilaisuudessa keskiviikkona.

WHO:n mukaan koronavirusrokotteet vähentävät tartuntoja noin 40 prosentilla deltavariantin kohdalla. Ennen deltavarianttia rokotteiden arvioitiin estävän noin 60 prosenttia tartunnoista.

Myös rokotettujen tulisi Tedroksen mukaan käyttää nykytilanteessa kasvomaskia, pitää etäisyyttä ja välttää ihmisjoukkoja.

”Vaikka olisit rokotettu, jatka varotoimia välttääksesi tartunta ja se, että välittäisit tartunnan jollekin, joka voi kuolla.”

Euroopasta on tullut koronaviruspandemian keskus. Viime viikolla 60 prosenttia kaikista koronavirustartunnoista ja kuolemista todettiin Euroopassa.

WHO:n johtava epidemiologi Michael Ryan kertoi tiedotustilaisuudessa, että Euroopassa ihmiset ovat palanneet pandemiaa edeltävälle sosiaalisten kontaktien määrään huolimatta siitä, että useat alueet kärsivät sairaalahoidon merkittävästä kuormituksesta.

”Tosiasia on, että virus tulee jatkamaan voimakasta leviämistä tällaisissa olosuhteissa”, Ryan sanoi."


Hulluja nää eurooppalaiset lupa tartuttaa -koronapassilla maailmanlopun bailaajat, parveilevat ja matkailijat, täällä pelastetaan bisneksiä covidilta ihmisten terveyden, turvallisuuden ja hengen sijaan. Raha ratkaisee!
Itsetuhoinen maanosa kun biletys menee hengen edelle :(
 
Kerroit, että sul on 15 tuttua saanut vakavia oireita. Tajuttomuus, hengenahdistus, 17vkon keskenmeno. Näistä mennään sairaalaan. Sanoin, että et puhu täysin totta ja nyt niitä onkin enää 2 vanhusta, joista puhut totta.

Kuka tässä venkoilee.
Siis se 2 vanhusta oli esimerkki, otanta mun listasta. Tottakai noista muista vakavista jutuista on sairaalassa oltu.
 
vierailija
Sanon sullekin: ala heittää kahdenkesken ihmisille juttua, että "tiiätkö mitä, mun kaverilla/siskolla meni menkat moneks kuukaudeks, kun otti rokotteen."
(Siis tositapauksista puhut)

Sit alat kuunnella ja listata ihmisten kertomuksia. Voit yllättyä. Toka rokote on ollu ihmisillä pahempi kuin eka.
Miksi ihmeessä alkaisin keksiä tarinoita ja puhumaan ihmisille menkoista? Tunnen kymmeniä rokotettuja eikä kenelläkään ole ollut mitään vakavia oireita. Mutta oleellista tässä oli sinun himosi rajoittaa muiden vapauksia oman rokotepelkosi takia. Rokotepelon, joka ei edes ole tilastollisesti perusteltavissa. Ole ottamatta rokotetta, mutta älä vaadi muita käyttämään maskeja traumojesi takia!
 
Miksi ihmeessä alkaisin keksiä tarinoita ja puhumaan ihmisille menkoista? Tunnen kymmeniä rokotettuja eikä kenelläkään ole ollut mitään vakavia oireita. Mutta oleellista tässä oli sinun himosi rajoittaa muiden vapauksia oman rokotepelkosi takia. Rokotepelon, joka ei edes ole tilastollisesti perusteltavissa. Ole ottamatta rokotetta, mutta älä vaadi muita käyttämään maskeja traumojesi takia!
"Älä vaadi muita käyttämään maskeja"


Eli sä luotat vain rokotteeseen, joka suojaa vain 40 %?
 
vierailija
Miksi ihmeessä alkaisin keksiä tarinoita ja puhumaan ihmisille menkoista? Tunnen kymmeniä rokotettuja eikä kenelläkään ole ollut mitään vakavia oireita. Mutta oleellista tässä oli sinun himosi rajoittaa muiden vapauksia oman rokotepelkosi takia. Rokotepelon, joka ei edes ole tilastollisesti perusteltavissa. Ole ottamatta rokotetta, mutta älä vaadi muita käyttämään maskeja traumojesi takia!
Ehkä meidän pitäisikin perustaa ketju, jossa käydään läpi, kuinka monta kymmentä ihmistä tuntee, jotka eivät ole saaneet haittoja.
Echon motiivit ovat pedon merkissä, illuminaateissa ja siinä, että maailma valloitetaan. (Maailmanloppu?) Hän on jo sanonut, ettei olisi uskonut sen tapahtuvan juuri hänen elinaikanaan. Siksi varmaan kokee, että on ihan ok lasketella luikuria, koska luulee pelastavansa maailmaa.
 
Ehkä meidän pitäisikin perustaa ketju, jossa käydään läpi, kuinka monta kymmentä ihmistä tuntee, jotka eivät ole saaneet haittoja.
Echon motiivit ovat pedon merkissä, illuminaateissa ja siinä, että maailma valloitetaan. (Maailmanloppu?) Hän on jo sanonut, ettei olisi uskonut sen tapahtuvan juuri hänen elinaikanaan. Siksi varmaan kokee, että on ihan ok lasketella luikuria, koska luulee pelastavansa maailmaa.
Mitä luikuria olen nyt lasketellut? :mad:
 
vierailija
Meinaatko, että ne vaivaiset ohuet rätit suojaa paremmin kuin Echon mainostamat kunnon maskit? Mutta, niitä ei välttämättä valitettavasti voi/jaksa pitää koko päivää.

Kaikki Echon kirjoittama on ihan loogista ja totta.
Ja koronapassi ei ole validi. Nämä nyt tyhmäkin tajuaa tai jopa sinä.
Koronapassia ei tarvittais, jos ottaisitte rokotteen.
 

Yhteistyössä