Who is checking your profile? feissarissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feissari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älkää hyvät ihmiset menkö latailemaan näitä. Facebook ei anna tietoja kolmansille osapuolille, joten MIKÄÄN ohjelma ei näytä oikein profiileiden kävijöitä.

Ei kai tässä ollutkaan kyse mistään ylimääräisestä ohjelmasta. Tuo "vakoilijalista" löytyy omista asetuksista. Ohjehan menee siis näin: Valitse käyttäjätili->yksityisyysasetukset->estolista->kirjoita nimi kohtaan: automation lab. (muista piste)->paina estä, blokkaa jokainen nimi listalta. Näillä ihmisillä pääsy käyttäjätileillesi ja vakoilevat tekemiäsi, kopioi tämä ja lähetä eteenpäin.

En tosin ole tuota tehnyt, enkä aiokaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
Ei kai tässä ollutkaan kyse mistään ylimääräisestä ohjelmasta. Tuo "vakoilijalista" löytyy omista asetuksista. Ohjehan menee siis näin: Valitse käyttäjätili->yksityisyysasetukset->estolista->kirjoita nimi kohtaan: automation lab. (muista piste)->paina estä, blokkaa jokainen nimi listalta. Näillä ihmisillä pääsy käyttäjätileillesi ja vakoilevat tekemiäsi, kopioi tämä ja lähetä eteenpäin.

mä tein tuon ja löytyi kolme outoa nimeä, blokkasin ne kyllä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:

mä tein tuon ja löytyi kolme outoa nimeä, blokkasin ne kyllä

Mä en oikein ymmärrä että miksei Facebookin ylläpito ilmoittaisi jos jotain tämmöstä hämärää tapahtuisi. Viimeksikin se kiertoviesti oli ihan silkka vale jolla ihmiset muutti sivujensa asetuksia ja hävitti jotain laatikoita... Mä aion ainakin odotella jonkun aikaa ja katsoa mitä tästä hommelista vielä tapahtuu.

Yhteistyössä