whatta hell..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sarru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sarru

Vieras
Viime viikon alkupuolella alkoi alaää kutisemaan, ja häpyhuulet turposivat ja muuttuivat ihan tulipunaisiksi.sattu ihan hulluna.
Olen ennenkin kärsinyt hiivasta, mutten ole ottanut mitään lääkettä, joten ajattelin että sehän se on.
Ostin apteekista gynodaktariinia ja jo ensimmäisen yön jälkeen helpotti, nyt viimeisen otinviime yönä ja nyt tuntuu että kutina on alkanut taas. vaikkakin aika pienellä teholla.

Kun kutina alkoi olin ed.2pvää leikkinyt uudella muovisela hieromasauvalla voiko syy olla se ?-en kyllä ole kärsinyt kortsjen kanssa tuosta..
en ole myöskään kutinan jälkeen harrastanut seksiä.
Papassa kävin viimeksi marraskuussa, tuolloin puhtausaste oli 2 ja leukosyyttejä vähän, erytrossyyttejä paljon ja bakteerina clue-soluja ja sekaflooraa ( olin aloittanut pilsut ja tiputteli verta ekat 2kk)
Eli pitäiskö mennä uudestaan papaan?
Olen vak.suhteessa ollut n 5kk..ja sitä ennen seukkasin 3v, ja miehellä miltei sama homma. Miesystävällä on ollut kondylooma, ja mullakin se olis kaiken järjen mukaan pitänyt olla, kun ollaan hrjoiteltu seksi enemmän tai vähemmän jo 7vuotta ( ei tietty seukkalusuhteissa) mutta ilmeisesti papassa sitä ei löytynyt, enkä ole kyl oireillut lainkaan, eikä ole muiltakaan miehieltä kuulunut että olisin heidät tartuttanut tms..

kyllä oli rakas mies leikeissä mukana.. ollaanpas sitä kapeakatseisia..
ihan kun aina miestä seksiin tarvittaisiin..mutta tälläkertaa ihan kahdestaan kikkailtiin.. ja sehän ei ole panotaidoista kiinni ( pitäsköhän sun oppia vähän seksileikeistä enemmän..)ihanaa kun tartutaan olennaisiin taas..

se oli puhdas, mutta toisaalta se oli ihan uusi ja käyettiin uutta liukkaria.. viko syy olla siinä ? valkovuoto oli tosi runsasta sillon tulehduksen alussa.. luulin että oli pisiinyt housuun..eli niin runsasta..

Voisko olla niin, että liukkari oli sitä mallia josa kuumenee puhallettaessa? Tai sitten kitka on oikeasti vain ollut liian suuri joten paikat on tulehtuneet siitä ?

itseasiassa, se oli sitä lämmittävää liukkaria.. saatiin messuilta ilmaiseksi ja kokeiltiin.. ei tullut mielenviereenkän että nehän voi olla siitäkin kiinni. eli olisiko viisainta mennä lääkäriin, vai meneekö tämän ajan myötä pois..? nyt ei siis kutita kuin ihan vähän, ja valkovuoto on normaalia. parin päivän päästä menkatkin alkaa, joten puhdistuisko paikat tästä. tampoonia ei varmaan kannata käyttää tässä kierrossa.

Osta apteekista GynoCaps-merkkisia maitohappokapseleita. Minulla oli joskus vastaavia oireita, ja Gyno Daktarinista ei ollut mitään apua. Maitohappokapseleilla oireet lähtivät. Ja ovat tietty muutenkin vain hyväksi.

Tuo kuumentava liukastin on aika paha jos sattuu kuumentumaan vähän liikaa, en suosittele sitä käytettäväksi kuin ihan oman partnerin kanssa ;) En usko, että sun kannattais lääkäsiin asti mennä, kyllä aika parantaa.

Kiitos kaikille vastanneille, sain pussillisen uusia vinkkejä ja aion niitä käyttää. Jotenkin menin vähän paniikiin kun ei alapää ongelmia ole ollut ja yhtäkkiä jotakin tuollaista.. Mutta kiitos neuvoistanne ja virkistävän piristävää keväänjatkoa !!!

Voisiko kyseessä olla allerginen reaktio? Itse sain aikoinaan samanlaisia oireita eräästä liukkarista. Mitä materiaalia se sauva on? Sillekin voit olla allerginen...

Yhteistyössä