Welholla kiva etu :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Juu, setä selitti että kun teillä on ollu nyt toi 5M nettiyhteys vähän yli kaks vuotta että nyt olis heillä tällanen etu tarjolla. Että sais vuoden verran 10M sillä 5M:n hinnalla. Ja kyseli että laitetaankos etu voimaan. Mä sitten tietenki heti epäuskoisena että mihis tää sit sitoo.. No setä selittää että siin on vaan tää tyypillinen Welhon asiakkuushomma että ne oottaa et on sen tietyn ajan viel asiakkaana mutta jos muuttaa Welhon alueen ulkopuolelle ni tääkin on sitten purettavissa ihan näppärästi. Ja taas kysy että miltäs kuullostaa?'

Mä sit suoraan sille setälle sanoin että tää kyllä suoraan sanottuna siltä, että ekaks tulee mieleen et mihin kohti tässä on se koira haudattu? :D Tää sit selitti että heillä se koira on haudattu siihen kohti että kun tätä 10M yhteyttä käyttää vuoden ja sitten se laskee takas siihen 5M:aan, asiakkaat on niin jo tykästyny nopeempaan että sitten heille soittelevat ja haluavat sen :D

No mut silti, eipä hassumpi etu ei. Kyllä mulle kelpaa vuoden verran 10M yhteys 5M hinnalla :D :saint:

Ja mulle kelpais kans Welhon netti, jos viitsisivät sitä täällä tarjota. Kovasti mainostaa osaavat kyllä, mutta nettiä ei täkäläisille heru. Meillä maksaa nyt 1 Mt:n netti 31,90 e / kk.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Ja mulle kelpais kans Welhon netti, jos viitsisivät sitä täällä tarjota. Kovasti mainostaa osaavat kyllä, mutta nettiä ei täkäläisille heru. Meillä maksaa nyt 1 Mt:n netti 31,90 e / kk.

Joo Welholla on kyllä tosi hyvät hinnat. Olin ihan innoissaan ku pääsi muuttaas Welhon alueelle :D Nii meil tuo 5M yhteys maksaa normisti 36 euroo et on siinä ihan hillitön hintaero!

Yhteistyössä