Wanna-be-vauva-sylissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nasu82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nasu82

Vieras
Heh!

Tässä ois nyt sit ex-wanna-be-positiivisille oma odottajien pino. Ja miksei muillekin, tervetuloa mukaan!

Kaksi yrityskierto olin wanna-be-positiiveissä haaveilijoiden puolella ja nyt sit kurkistan tänne odottajien puolelle. Plussaa näytti torstaina 25.8. ja nyt on menossa rv 4+2. La ois nettilaskurin mukaan 6.5.06.

Seuraan toivottavasti pian liittyy Eeva :D

Ja Eevahan liityi seuraan heti kun onnistui. Töissä alkoi yhteys tökkimään ja odottelin kotiin asti!

Täällä rv 5+0 ja haamujen haamun testasin kp 31/28-30 keskiviikkona 24.8. Eilen sunnuntaina 28.8 vasta selkeä plussa. La 1.5.2005 (kaikkien laskureiden mukaan). Toisesta yrityskierrosta tärppäsi tämä raskaus, eli tuolta heinäkuun alusta pyöriskelin haave-puolella.

Nasu, olisi kiva muuten vaihtaa sun kanssa ihan kaksistaan infoa jossain vaiheessa? Mennään vaikka joskus johonkin chattiin ja vaihdetaan privana e-mail-osoitteet?

Me ajateltiin kertoa molempien vanhemmille vasta tuolla varmemmalla puolella (rv12->). Siskolle kerroin heti, sekun odottaa toista lasta puolessa välissä.

Nasu, mä oon koko illlaln yksin kotona, eli ehdin hyvin täällä skriivailemaan! Ostin myös Odottaja-lehden.

Huomenta!

Juu ois kyllä kiva vaihtaa yhteystietoja. Ootkos pyörinyt Kaksplussan sivuilla? Siellä ainakin on chatti, jossa ei hurjemmin porukkaa oo, ainakaan iltapäivällä. Illalla kyllä.

Mulla on töitten jälkeen suunnitelmissa avokin luona sairaalassa vierailu ja kuntosalil käynti. Eli menemistä riittää heti työpäivän jälkeen. Kotona oon varmaan vasta klo 20. Tehtäiskö sillon treffit sinne kaksplussan chattiin, jos siel ei vaiks olis sillon muita?

Mä kerroin eilen vanhemmilleni. Oli ilosia tulevasta lapsenlapsesta, joka heille on nyt sit kolmas. Tais niitä vaan mietityttää, että miten me häissä pärjätään, sillä meen häät on 29.7.

No mutta kaikki selviää, ko ei ota turhia paineita asioista.

Nyt töiden pariin! Aurinkoista tiistaita!

Nopeasti parin palaverin välissä tulin lukaisemaan...Joo, yritän tulla illalla noin klo 20 kaksplussan chattiin. Tuun samalla nimimerkillä, ellei ole varattu=) Joo, oon mä sielllä keskusteluissa ainakin jo pyörinytkin lukemassa.

hups ko oltiin tipahdettu.

mä soitin tänään neuvolaan ja sain ajan 19.9. eli silloin on rv7+2. täällä olo ihan hyvä, ruokakin maistu jo tänään. pakko alkaa maistumaan ko kävin aamulla vaa'alla niin paino oli tippunut. toki onhan siinä vielä varaa tippua vaiks vähän enemmänkin =) selkä vähän kipee, muuten elämä hymyilee!

ootkos Eeva jo soitellut neuvolaan vai soitteletko vasta ens viikolla?

neuvolaa odotellessa =)
nasu82

Yhteistyössä