vyöhyketerapia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
Oletteko saaneet apua vyöhyketerapiasta vatsavaivaisille vauvoillenne? Meidän vauva (1kk) huutaa mahaansa melki kokoajan=( Lääkäri tutkinut ja muuta syytä huudoille ei löytynyt. Tänään olis aika vyöhyketerapiaan...onko edes toivoa, että se auttais. Alan olla jo väsynyt tähän huutoon...=(

Kyllä. Mutta varaudu siihen, että ensimmäisen kerran jälkeen vauva voi huutaa vielä enemmän (jos mahdollista) kuin aikaisemmin. Mutta kun käytte tarpeeksi monta kertaa, yleensä 3-5 kertaa niin pitäisi auttaa. Saako vauva maitohappobakteereja? Meillä kun alettiin antamaan niitä ja vyöhyketerapiaa niin huudot poistui ja vauva alkoi nukkumaan koko yön heräämättä jo 2 kk alkaen. Tosin alkoi heräilemään sitten uudestaan öisin, kun liikkuminen tuli mukaan kuvioihin, mutta tosiaan apua oli.

Meillä on nyt sekä Rela-tippoja että Gefilus maitohappobakteereja kotona...kumpia kannattas antaa? Voi mä niin toivon että vyöhyketerapiasta löytys apu...käy niin sääliksi mun pieni rakkaani, kun mahassa kuplii ja silmistä tulee kyynel kun huutaa niin kovasti..nyyh=(

Meilläkin saatiin apu huutoihin vyöhyketerapialla ja lisäksi alettiin antamaan lactophilus-jauhetta (=maitohappobakt) meillä ei rala-tipoista ollut mitään hyötyä! Tarvittiin kolme hoito kertaa niin huudot loppui :)

Mun mielestä kannattaa kokeilla sitä Relaa ensin, kun sitä on niin helppo annostella noin pienelle. Itse aloitin DDS-Junior-valmisteella, jota saa luontaistuotekaupasta ja myöhemmin annoin Gefilusta. Niitä on vaan niin hankala antaa, kun täytyy sekoittaa tiettyyn määrään maitoa ja antaa pullosta. Toivottavasti teillä helpottaa tosi pian!

En ole kokeillut niin pieneen määrään. Mutta jos saat niin annettua niin mikä ettei. Siinä DDS-juniorissa oli muistaakseni 30-40 ml se määrä mihin piti sekoittaa. Se tuntui niin hankalalta antaa aina tuttipullosta kuitenkin niin pieni määrä, kun muuten imetin.

Yhteistyössä