Vyöhyketerapia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meea

Jäsen
17.06.2007
186
0
16
mulle kertoi kaveri et vyöhyketerapiasta olisi apua lapsettomuuteen... :) sitä nyt ajan takaa et onko joku saanut positiivisia tuloksia vyöhyketerapiasta?oletteko kokeilleet?
itse ajattelin varata ajan :D

Onhan vyöhyketerapiastakin täällä ollut puhetta jossain pinossa, itse olen kokeillut pari krt. akupunktiota viimesen kuukauden aikana. Hyödystä en osaa sanoa, ehdin käydä hoidossa vain pari kertaa, ennen 3ivf.hoidon alkua..

Oon käynyt pari kuukautta vyöhyketerapiasssa ja kokemukset ovat todella positiiviset!
Siis ei raskausmielessä, mutta muuten. Yritän olla tuomatta vyöhikseen raskautumispaineita ja ajattelen sen ennemminkin niin, että hoito auttaa mua voimaan paremmin ja antaa kropalle paremmat mahikset raskautua muiden hoitojen ohella. Koska lapsettomuushoidot on niin monella tapaa kehoon kohdistuvia, koen tarpeelliseksi hankkia kompensaatioksi myös jotain vastapainoa. Mun terapeutti oli sitä mieltä, että vyöhis saattaa aktivoida myös ajatus- ja tunneprosesit liikkeelle aiheeseen liittyen, että voi ehkä saada vähän uusia näkökulmiakin omaan lapsettomuuteen. Suosittelen lämpimästi. :heart:

Parhaillaan käyn vyöhyketerapiassa juuri raskautumistoiveissa.
Olen käynyt neljä kertaa, huomenna viides kerta ennen lääkkeelisten hoitojen aloittamista.
Käsittely oli pari eka kertaa kipeää tekevää, mutta ne kipupisteet löytyivät juuri kohdusta, munanjohtimista, lantiosta...
Nyt eilen ovuloin ja tunne alavatsalla oli, kuin aiempien Gonal-F piikittelyjen jälkeen - alamaha oli kuin potkupallo ja taatusti munasoluja useita! Joten, uskon että vastaavaa en olisi kokenut ilman vyöhyketerapiaa.
Hoitaja sanoi, että lapsettomuuden hoidossa on toiset saaneet apua. Kuin myös synnytyksen käynnistämiseen ja vauvan koliikkivaivoihin.
Sairaalassa eivät myöskään nähneet kielteisenä siinä käyntiä, kuulemma oli ollut joitakin vakuuttuneita raskautuneita, jotka lujasti uskoivat vt:n auttaneen lapsen saannissa...
Ja muuten, myös mies voi käydä vt:ssa esim. jos simppojen tuotanto on heikonlaista

Hyvät kokemukset on näin alkutaipaleella. Saa nähdä- onnistummeko osin tämän avulla tänä syksynä saamaan vauvan aluille!

Yhteistyössä