Vyöhyketerapia lapsettomuuden hoidossa

Vyöhyketerapeutti

Uusi jäsen
01.03.2009
5
0
1
:attn: :attn:

Vyöhyketerapialla on saatu hyviä tuloksia lapsettomuuden hoidossa.
Teen seminaarityötä aiheesta ja haen tutkimukseen osallistujia.

Jos haluat osallistua tutkimukseen ja olet Turun-seudulta.

OTA YHTEYTTÄ

Riikka Tanila

040 835 4811

riikka-ta@hotmail.com

Hei!

Itse olen yksi,joka hyötyi heti ensimmäisestä kerrasta vyöhyketerapiassa. Seuraavasta kierrosta plussasin! Nyt aijon mennä uudelleen,kun haluan toisen vauvan. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan tätä vaihtoehtoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vyöhyketerapeutti:
:attn: :attn:

Vyöhyketerapialla on saatu hyviä tuloksia lapsettomuuden hoidossa.
Teen seminaarityötä aiheesta ja haen tutkimukseen osallistujia.

Jos haluat osallistua tutkimukseen ja olet Turun-seudulta.

OTA YHTEYTTÄ

Riikka Tanila

040 835 4811

riikka-ta@hotmail.com

Vielä mahtuu mukaan!

Toivon, että yritystä olisi takana n.6kk.
Missään tutkimuksissa ei ole tarvinnut käydä. :wave:

Tästä aiheesta innostuneena tilaan ajan HETI vyöhyketerapiaan - lapsettomuutta takana jo 2 vuotta. Välillä tiedän elimistön toimivan oikein, vaikka vikaa onkin, mutta ei tärppää.... Tätä täytyy kokeilla. Ja otan yhteyttä jos onni käy myötn, asun turun seudulla. =)

Minäkään en ole Turun seudulta lähimainkaan, muuten kyllä voisin.

Mä kävin 11 kertaa vyöhyketerapiassa, aloitin kun tuli 2 vuotta yritystä. Lapsettomuuden syytäki oli tutkittu, ja pcos löytynyt, clomifen-hoitoa oli kokeiltu 7 kiertoa, en raskautunut. Vyöhyketerapeutti kertoi että olin aivan jumissa, mulla ei jalkapohjan pisteet tuntunu alkuun ollenkaan. Vasta n. 9 kerran jälkeen alkoi tuntumaan. 10 kertaa kävin viikon välein, sit tuli pari viikkoa taukoa ja kävin kerran, siitä reilu pari viikkoa niin tein pos. raskaustestin. Raskauduin lopulta siis täysin luomusti, vyöhyketerapian avittamana. :) Harmi vain, että raskaus päättyi keskenmenoon.

Menisin uudestaan heti, jos vaan rahatilanne antais sen verran periksi.

Yhteistyössä