Vyöhyketerapialla synnytyksen käynnistyminen. Kokemuksia??

Moikka!

Pari tuttua on käynyt vyöhyketerapeutilla lasketun ajan maissa tai jo hieman yliaikaisina. Tämä istunto käynnisti heillä molemmilla synnytyksen niin, että lapset syntyivät vuorokauden sisällä hoidosta.

Voiko tämä sama keino toimia esimerkiksi muutamaa viikkoa ennen laskettua aikaa? Käynnistyykö, jos ei ole elimistö valmis siihen? Minkälainen tuo vyöhyketerapia on käytännössä? Kertokaa kaikki mahdolliset kokemuksenne asiasta!!!!

Pakko alkaa miettimään kikkakonsteja, millä saisi lapsen ulos ennen laskettua aikaa. Taysin sivuille oli juuri tänään päivitetty, että kaikki synnyttäjät eivät välttämättä edes saa puudutusta, jos on oikein ruuhkaa. Ja samoin sitten sairaalasta potkaistaan pihalle seuraavana tai viimeistään sitä seuraavana päivänä.. Tuota en halua joutua omakohtaisesti kokemaan, joten haluan saada synnytykseni käynnistymään jo paria viikkoa ennen laskettua aikaa, joka minulla 25.11...
 
Miulla on laskettu aika 18.11. ja olen pohtimassa hyvinkin samanlaisia asioita kuin sie. Itse aion kokeilla vyöhyketerapiaa hiukan yli viikkoa ennen laskettua aikaa ja niin monta kertaa että synnytys alkaa. Kun ei ollenkaan kiinnosta joutua synnyttämään irtisanoutumisten aikaan, jolloin kotiuttamisaika olisi vain kuusi tuntia!!! Ihan kiva tämä tehyn irtisanoutuminen...menee yöunetkin...

Onko täällä muita, joilla LA 19.11. tienoilla??

Ja kellä olisi lisää "kotikäynnistys"vinkkejä niin laittakaapa muuten tulemaan!!!
 
Esikoisen odotusta: 40+3 olin ystävän luona kylässä jossa sattumoisin oli myös vyöhyketerapeutti. Hän oli antamassa ystäväni miehelle hoitoja. KUn vyöhyketerapeutti sai hoidot loppuun kyselin että milläköhän tämän vauvan saisi ulos... olisiko vinkkejä. Hän kehotti minua istumaan sohvale ja ottamaan sukat pois. Tein kilttinä tyttönä kuten pyydettiin ja vyöhyketerapeutti paineli ja hieroi nilkkojen ja jalkaterien aluetta n 15 minuuttia. Olin ihmeissäni sillä minulle tuli tosi kuuma ja ihan oli hikipisaroita huulen päällä... (en siis aikasemmin ollut vastaavaa hoitoa kokeillut. )... Kun tein kotiin lähtöä päätin vielä poiketa vessassa. Hämmästys oli valtava: kokonainen limatulppa tuli pyyhkäisyn mukana. Supistukset alkoivat tästä 35 tunnin kuluttua ja poika syntyi tuosta 16 tunnin kuluttua.
 

Yhteistyössä