vuotoa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippä"

Vieras
mulla takana kohdunulkoinen parin vuoden takaa:(..meni kauan ennenku raskauduin uudelleen...nyt viikkoja 9+2ja eilen hölähti verta pari ruokalusikallista pönttöön...ei kipua...loppuillan tuli vaan kun veskis käydes pyyhki niin paperiin jäi...yöllä ei vuotoa ei kipua..eikä tänäänkään.eilen oli ovulaatio vihlaisuja aamulla ja viel illallakin..ja viikol 7 tuli ruskeaa vuotoa ihan vähän ja sen jälkeen ultra jossa syke näkyi 8+5..ONKO KOKEMUKSIA TÄMMÖISESTÄ...???

Minä vuotelin ihan kunnolla kakkosta odottaessani rv 8, koko viikon siis siteeseen saakka. Tuossa tuo pari vuotias terve lapsonen leikkii.
Tätä kolmatta odottaessani vuosin niinikään rv8, sikiö on kuitenkin edelleen mukana rv16.

Minä vuotelin ihan kunnolla kakkosta odottaessani rv 8, koko viikon siis siteeseen saakka. Tuossa tuo pari vuotias terve lapsonen leikkii.
Tätä kolmatta odottaessani vuosin niinikään rv8, sikiö on kuitenkin edelleen mukana rv16.

minä jo hätäännyin toden teolla...rinnat on edelleen kovin kipeät..ja sen verran ronkkasin sisätutkimusta jotta kyl siel vähän sitä verta viel on..muttei valu siteeseen...onkohan nää nyt ne valemenkat kun tosiaan toi oviskipuilu ja menkkojen aikakin osuu....mulla kaksi lasta eikä koskaan mitään vuotoja oo ollu...mut joka raskaushan on erillainen...

Yhteistyössä