vuotoa vieläkö raskaana???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hätääntyny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hätääntyny

Vieras
aattelin kysyy tällästä että mul on nyt viikot 5+1 tai no pitäs olla, mutta eilen alkoi vessa käyntien yhteydessä pyyhkies niin ruskeeta vuotoa tänään sama mut iltapäiväl se sitten muuttu vereksi ja mustia klimppejä. Kipuja ei ole.. onko tää KM vai onko vaan ihan jotain muuta??

onks monella tullu raskauden alussa verta? miten raskaus edenny??

minulla vastaavilla viikoilla samanlaista että ensin parina päivänä pientä tuhrua, sitten alkoi hiukan runsaampi vuoto ja keskenmenoahan se enteili.

Toivottavasti sinulla on vaan jotain harmitonta vuotoa, sellaistakin kun on!

mulla oli vuotoo alussa, mut toihan voi ihan hyvin olla km.... perjaatteessahan noilla viikoilla pitäs menkatkin alkaa.. et testaisin nyt viel parin päiväm päästä

Paljon riippuu vuodon määrästä..pieni vuoto ei välttämättä tarkoit<a keskenmenoa mutta jos sitä verta tulee reippaasti ni km on todennäköistä!!

toiv. näin ei olisi sinun kohdalla!

Minulla oli vuotoa 4+0 ja 8+4 ja 11+? ja 19+3. Kirkasta verta joka kerta. Nyt mennään viikolla 26 ja kaikki on hyvin :-)
Aina vuoto ei pakosti tiedä keskenmenoa, varsinkaan jos siihen ei liity kipua niin kuin mullakaan ei ollut. Minulla ollut myös 2 keksenmenoa ja ne ei vuotanut ollenkaan vaan sitten vasta ultrassa huomattiin, ettei mitään elämää enää ollutkaan.

Tsemppiä ja toivotaan että kaikki menee hyvin! Noilla viikoilla et oiken voi muuta kuin odottaa mitä tapahtuu. Ensi viikolla pitäisi näkyä sitten jo syke.

Mulla oli yhdessä raskaudessa runsasta vuotoa ja kilimppejäkin tuli joskus rv 5-7 ja sit viel rv11 ja raskaus meni loppuun asti...Poika nyt terve 2.vuotias.

mut reilu vuosi sit mulla oli sit keskenmeno, alkoi pienellä vuodolla, mut parin tunnin päästä tuli jo tosi paljon...

Yhteistyössä