vuoto lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen

Mulla todettiin tuulimuna :( Tänään sitten oli lääkkeellinen tyhjennys. Miten pitkään tätä vuotoa mahtaa jatkua? Sairaalassa eivät siitä mitään sanonu ja eipä tullu mieleen siinä tilanteessa ees kysyä. Oli vaan niin ihana, kun pääsi kotiin. Vuoto on kyllä vähän jo "rauhottunu", mutta olis kiva tietää, miten pitkään tätä kestää...

Isot pahoittelut sinulle tuulimunasta! :hug:

Mulla kesti sitä järkyttävää vuotoa kaksi päivää, ei olisi voinut kotoa lähteä kun side piti vaihtaa tunnin välein... Kolmantena päivänä alkoi helpottaa, mutta yhteensä vuotoa tuli 12 päivää.

Mulla ainakin tuli pahimmat hyytymät toisena vuotopäivänä, toivottavasti sulla on jo pahin takana! :/

mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennyt 3viikkoa sitten. Lääkäri sanoi että jos vielä kahden viikon päästä tulee vuotoa, niin pitää mennä takas sinne.
Mutta mulla kesti noin 1,5 viikkoa, alussa runsaanpana, ja loppua kohden niukkana.

niin ja sen vuodon se selitti mulle niin, että ekaks on pari päivää tosi runsasta vuotoa, ja sitte tulee niinkuin kuukautisisssa, ja kestääkin noin saman verran kuin kuukautisetki. suurinpiirtein niin mulla menikin.

Mulle tehtiin lääkkeellinen 14.4. Vuotoa kesti viikon verran. Pari ekaa päivää oli aika tuskallisia, mutta sitten se hiipui pikku hiljaa. Lääkäri sanoi silloin, että ei voi ennustaa vuodon kestoa, joillakin vuotaa viikon, joillakin kolme viikkoa. Jos nousee kuume, vuoto haiskahtaa tai tulee kipuja, niin pitää mennä sairaalaan. Itselle jäi ihan "hyvä" maku lääkkeellisestä (jos niin nyt voidaan sanoa...), arvot olivat laskeneet hyvin ja kaikki meni muutenkin ihan ok olosuhteisiin nähden. Kaksi viikkoa lääkkeellisestä kävin verikokeissa ja arvot olivat laskeneet hyvin. Nyt odotellaan menkkojen alkua (vähän jo tuhruttaa) ja sitten vaan uudella innolla yritykseen, toivoen, että kävisi paremmin seuraavalla kerralla. Mulla siis todettiin keskeytynyt km np-ultrassa. Viikkoja piti olla 11+5 mutta sikiö vastasi viikkoja 6+...

Onnenjyvä: Mulle tehtiin tyhjennys samana päivänä kuin sulle ja vuoto loppui oikeastaan kokonaan eilen. Hyvin pientä tuhrua tulee, siis todella vähän. Silloin perjantaina vuoto oli runsasta ja mukana tuli "klönttejä", la ja su vuoto niukkeni selvästi, mutta alkoi taas runsaampana maanantaina. Lääkäri sanoi mulle, että vuoto kestää yleensä pari viikkoa, mutta kohdallani voi olla niukempaa koska raskaus oli hyvin alussa.

Pahoittelut ja voimia :hug:

Lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen vuotoa voi tulla noin 2-4 viikkoa. Näiden "vuotoviikkojen" perään voivat samantien tulla ensimmäiset tyhjennyksen jälkeiset kuukautiset. Eli vuotoa voi olla reilusti yli kuukauden ajan.

Yhteistyössä