vuoto kaavinnan jälkeen

Miten kauan olette vuotaneet kaavinnan jälkeen?
Minulle tehtiin kaavinta kuukausi sitten ja vuotoa on ollut lähes tulkoon siitä asti. Runsasta ehkä joka 5.pv vrk:n verran ja sitten ehkä vrk vuotamatta ja sitten taas hiljalleen tiputtaa. Menkkojen kaltaista alavatsakipua yleensä silloin kun vuoto on runsaampaa.
Soittelin lääkärillekkin, mutta käski odottaa jälkitarkastukseen.
Hiukan kyllä huolettaa, onko muilla ollut tälläistä?? Kun kuitenkin kaavinan jälkeen sanottiin vuotoa olevan yleensä 2-10vrk.

tiisian
Eikö kellään muulla ole mitään kokemusta asiasta????

Kirjoituksia kun lukee, tuntuu että aika moni on kaavinnan joutunut läpi käymään, niin luulisi sitä kokemustakin olevan... minuakin kiinnostaisi tämä, vuotanut olen 3 viikkoa.

mulla oli kaavinnan jälkeen vuotoa noin viikon verran,eikä ollut kipuja ja ekat menkat tulivat viiden viikon kuluttua.Ei tuo minusta kuulosta normaalilta,että noin kauan vuodat,millaisia kokemuksia muilla?

Mulla on kaavinnasta nyt viikko ja 3 päivää ja vuotoa tuolee vielä vähän, mutta vähentymään päin näyttäisi olevan (toivottavsti). Vuoto ei aluksi kaavinnan jälkeenkään ollut kovin valtavaa ennen kuin noin 5 päivää myöhemmin jolloin illalla rupesi vuotamaan tosi paljon joka kerta kun kävi vessassa. Ehdin jo pelästyä ja soittaa seuraavana aamuna Kättärille missä rauhoittelivat että ei kannata huolestua vielä. Vuoto olikin sitten jo sinä päivänä paljon vähäisempää. Välillä se on ollut jo noin päivän ajan melkein kokonaan ohi ja välillä sitten tulee taas vähän.

Ransa
Mulla kaavinnan jälkeistä vuotoa oli viikon päivät. Sen jälkeen inhottavaa rusehtavaa venyvää limaa tuli silloin tällöin ja mulle sanottiin sen olevan normaalia. Kipuja ei sinänsä ollu, mitä nyt parina päivänä operaation jälkeen otin särkylääkkeitä "jomotuksen" tunteeseen. Reilun viiden viikon päästä tuli ekat menkat ja ne kesti n. kolme päivää.
Mulle ei määrätty jälkitarkastusta, mut omasta tahdosta käyn nyt keskiviikkona papassa.

Luulen,ettei ihan normaalia vuotaa useampaa viikkoa. Kannattaa soittaa lääkäriin ja kysäistä. Jos vuoto on vielä yhtä runsasta kokoajan. Voihan olla ettei ole kaikkea raskausmateriaalia saaneet pois kaavinnassa ja sinne on jäänyt jotain mikä vuotaa pois. Silloin pitää tietysti tehdä kaavinta uudestaan.

Minulla sitten kesti tuo kaavinnan jälkeinen vuoto kaikenkaikkiaan 7 vkoa! Viimeiset kaksi viikkoa riitti pikkuhousunsuojat, mutta selkeästi veristä vuotoa tuli. Henkisesti oli aika raskasta, kun joka vessareissulla viimeistään muisti menetetyn lapsen. Nyt olen ollut vuotamatta 5vrk, joten uskallan huokaista helpotuksesta..
Lääkäriin soitin useamman kerran, mutta ainut mitä käskivät oli tehdä uusi raskaustesti, jos kohtuun olisi jäänyt jotain. Mutta negaa näytti.
Että näinkin voi käydä!

Yhteistyössä