vuoto ja plusssan vahvistuminen

en oikein tienny mihin oisin tämän kyssärin heittäny. Ajatteln sit jos täällä odottajissa ois samanlaisia tapauksia.
Eli meillä on takana PAS ja nyt menossa pp11. Meille siirrettiin kaksi alkiota. Oon tehny (hölmöä juu) ensimmäisen plussan jo pp7 selvän haamun jota ei tarvinnu tihrustella. Eilen aamulla plussa oli jo huomattavasti vahvempi ja tänä aamuna vielä vahvempi. Testiajan jälkeen oli viel tummunu melkeen kontrolliviivan vahvuseks vajaassa puolessa tunnissa.
Eilen sit tuli pyyhkiessä verta. Tänään iltapäivään asti oli poissa kunnes alko taas kera selkäkivun. Selkäkipu kuitenkin hävis mutta tuhnuttelu jäi. Mitään mahakipuja ei oo koko aikana ollu.

Onko kellään ollu vastaavaa ja kuitenkin loppu onnellinen? Kenties toinen jaksanu sinnitellä loppuun asti? Onko vuoto ollu runsasta? Hyytymiä?
Ei mihkä viittis soitaakaan kun nehän käskee vaan odotella kun näin alussa mennään.

Olisin niiiin onnellinen jos joku kertois oman kokemuksensa. Vaikka sit huononkin.
 
eikös se voi olla sitä kiinnittymis-vuotoa? siis että alkio kiinnittyy kohdun seinämään. se voi aiheuttaa pientä vuotoa. jos ihan isoja klimppejä /hyytymiä tulee, niin soita ihmeessä jonnekin ja kysy ammattilaisilta :) mä nyt vastasin tähän, kokemusta ei itellä vastaavasta kuitenkaan ole. tsemppiä kovasti!!!!
 
en oikein usko koska oon plussannu kuitenkin jo neljä päivää sit. Ellei sit toinen alkio oo päättäny kiinnittyä näin myöhään. En kyllä tiiä onko sekään oikeen järkeenkäypää. Onko joku viisaampi tietoinen? :)
 
Minulla oli sama tilanne viime syksynä. Kahden alkion tuoresiirto tehtiin. 7 tai 8 päivää siirrosta testasin, kun alkoi tuhruvuoto ja päänsärky, jotka liittyivät normaaliin kuukautiskiertoon, haamua näytti.Olin varma ettei onnistunut, mutta vuoto ei alkanut kunnolla, vaikka useana päivänä tuhrutteli. Raskaustesti myös minulla vahvistui. Menin sitten veritestiin, ja hcg oli yli 500 14 päivää siirrosta. Varhaisultrassa käytiin, ja yksi syke löytyi.Yksi on nyt kyydissä ja RV26 mennään. Jos sinulla ei vuoto muutu ihan kirkkaaksi, niin uskon että toinen on kyydissä vielä.
 

Yhteistyössä