Vuosi sitten....

Eilen illalla mieheni kanssa istuttiin takkatulen ääressä. Tytöt nukkuivat. Oli hetki haikeille muistoille vuoden takaa. Vuosi sitten aloit ilmoittelemaan, että "äiti tulossa ollaan koitappa hankkia isosiskolle vahtia". Mummi soitetiin apuun kun äipällä oli outo olo... vauva saattaa syntyä tällä viikolla. Vuosi sitten oltiinkin tähän aikaan sairaalassa ekan kerran näytillä (yliaika tarkastus) ja siitä suivaantuneena sinä sitten päätit alkaa syntymään yöllä. SUpistukset alkoivat illalla kahdeksan aikaan ja yöllä puoli neljältä oli meidän pikkuprinsessa avannut siniset silmänsä uuteen maailmaan. =) :heart:
 
Vuosi sitten olin isomahainen odottaja, kitisin yöllisiä lonkkakipuja ja odotin jännityksellä tulevaa synnytystä. Enkä voinut arvata millään, minkälainen vuosi oli tulossa, millaista on olla äiti. Tyttäremme syntyi sitten joulukuun puolivälissä pari viikkoa ennen laskettua aikaa.
 
Vuosi sitten sairastuin keskivaikeaan masennukseen paniikkikohtauksineen.
Jos joku olisi tuolloin tullut minulle sanomaan, että vuoden kuluttua olet pienen vauvan äiti, olisin varmasti katsonut häntä "hieman" kieroon...
Olin juuri sulatellut lääkärin sanoja, etten ikinä enää voisi biologisesti saada lasta!
Nyt tuolla sängyssä tuhisee kuitenkin parikuinen IHME! :heart: :)
 

Yhteistyössä