S
syön kauheasti edelleen
Vieras
olin rv 38 ja painoin 82kg. Nyt tasan vuosi myöhemmin olen ihanan lapsen äiti ja painan 55kg vaikka en ole päivääkään laihduttanut!! Kyllä imetys on tehokasta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hah:ja vuoden päästä olet 100kg kun imetys loppuu ja syöt liikaa
Alkuperäinen kirjoittaja suhmura-81:Mie en oo imettäny, ni silti kilot lähti ja nyt uudellee raskaana 33+2 ja vajaa 11kg tullu ja toivon, et nääkii lähtee pois.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tätä vähän pelkäänkin, mutta uskon errä ruokahalu pienenee kun lopetan imetyksen. Sitten pitää lopettaa ainakin herkuttelu!!
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tätä vähän pelkäänkin, mutta uskon errä ruokahalu pienenee kun lopetan imetyksen. Sitten pitää lopettaa ainakin herkuttelu!!
Mulla tipahti paino imetysaikana ihan itsestään vaikka miten herkuttelin. Vähän pelotti että tuleeko kiloja imetyksen lopetuksen jälkeen. Ei tullut. Ruokahalu pieneni välittömästi ja kiloja lähti vielä muutama lisää.![]()