Vuosi sitten neuvolassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syön kauheasti edelleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syön kauheasti edelleen

Vieras
olin rv 38 ja painoin 82kg. Nyt tasan vuosi myöhemmin olen ihanan lapsen äiti ja painan 55kg vaikka en ole päivääkään laihduttanut!! Kyllä imetys on tehokasta:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tätä vähän pelkäänkin, mutta uskon errä ruokahalu pienenee kun lopetan imetyksen. Sitten pitää lopettaa ainakin herkuttelu!!

Mulla tipahti paino imetysaikana ihan itsestään vaikka miten herkuttelin. Vähän pelotti että tuleeko kiloja imetyksen lopetuksen jälkeen. Ei tullut. Ruokahalu pieneni välittömästi ja kiloja lähti vielä muutama lisää. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tätä vähän pelkäänkin, mutta uskon errä ruokahalu pienenee kun lopetan imetyksen. Sitten pitää lopettaa ainakin herkuttelu!!

Mulla tipahti paino imetysaikana ihan itsestään vaikka miten herkuttelin. Vähän pelotti että tuleeko kiloja imetyksen lopetuksen jälkeen. Ei tullut. Ruokahalu pieneni välittömästi ja kiloja lähti vielä muutama lisää. :)

Ooo, tuollainen kävisi minullekkin:)

Huokaus. Minun painoni tippui esikoista odottaessani, raskausaikana, 18 kiloa. Imetysaika toi kilot takaisin, kun herkuttelin liikaa. Sitten tokan raskauden aikana paino putosi 10 kiloa. Taas olen takaisin lähtötilanteessa. :(

Yhteistyössä