Vuosaaren Piilo-kirppis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Eila"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Eila"

Vieras
Onko kukaan käynyt?

Onko millainen paikka, mahtuuko esim. vaunuilla kuinka hyvin sisälle?
Onkohan kuinka ahtaat tilat vai mahtuisiko lasten kanssa käppäilemään..

Kovasti kiinnostaisi mennä, mutta mietinkin otanko lapset mukaan vai menenkö toiste yksinäni...

Nettisivujen mukaan ei ole mitään kesäaukioloja nyt, onkohan siis normisti auki..... ;)

Kertokaa jotka olette käyneet mitä piditte, kannattaako mun edes lähteä metroajelulle....

Kiitos! :flower:

Mulla ollut pöytä ja ihan hyvät kokemukset =) On tullut itsekkin shoppailtua. Itse en ole mennyt rattailla sisään kun ei ole enään niin pieniä, mutta mahtuu kyllä liikkumaan. Omistaja itsekkin nukutellut vauvaansa "käytävillä"

[QUOTE="sasu";27531656]Kävin tänään enkä mene uudestaan. Tosi ylihinnoiteltu paikka ja tosi pieni, ei mahdu vaunujen kanssa. Valikoimaa oli vähän ja sekin huonolaatuista.[/QUOTE]

Oho! Jotenkin kuvitellu että se ois jotenkin erityisen hyvä paikka kun sitä on niin hypetetty blogi- ja nettimaailmassa ynnä facebookissa. Kehuttu että on niin hyvää vaatetta ja edulliseen hintaan jne.

No, mielipiteitä on monia. Itse olen tykännyt hirmu paljon ja käyn viikoittain nykyään, vien kavereitakin sinne. Pieni, mutta vaatteet siistimpiä kuin yleensä kirppareilla. Myynnissä myös desingkankaista tehtyjä vaatteita, myös uusia ym., joten tottakai hinta tällöin isompi. Itse olen shopannut vauvalle vaatetta hintaan 0,50- 4 e kpl. Mukavat myyjät. Suosittelen!

Yhteistyössä