esim sellaista että vaikka mahdollisuus tulisi säännölliseen päivätyöhön ja viikonloput vapaat, niin en varmaan alkaisi.Vuodesta -91 vuorotyötä tehneenä en osaisi muutakaan, enkä kärsi ollenkaan vaikka joudun töissä olemaan.Joskus toki harmittaa, mutta itse olen valintani tehnyt, enkä kadu.Nautin suunnattomasti arkivapaista ja nyt kun teen kolmivuorotyöläisenä lyhennettyä työaikaa, niin saan ihanan pitkiä vapaa päivä putkia... Huomisen kun olen vielä töissä niin sitten kolmen päivän vapaat ja maanantaina alkaa yöt.Sitten onkin taas viikko vapaata...
Vuorotöissä on toki omat hyvät ja huonotkin puolet, mutta tämä sopii minulle ja meidän perhe on tähän sopeutunut.Lapsista ei ole mitenkään kummallista, että äiti lähtee töihin, enkä itse vuorotyöläisten lapsena ole koskaan tuntenut jääneeni mistään paitsi, vaikka vanhemmillkain "kummalliset"työajat olikin, ihan kuten nyt itselläni.
Kaikesta huolimatta hyvää uutta vuotta kaikille!!!
Vuorotöissä on toki omat hyvät ja huonotkin puolet, mutta tämä sopii minulle ja meidän perhe on tähän sopeutunut.Lapsista ei ole mitenkään kummallista, että äiti lähtee töihin, enkä itse vuorotyöläisten lapsena ole koskaan tuntenut jääneeni mistään paitsi, vaikka vanhemmillkain "kummalliset"työajat olikin, ihan kuten nyt itselläni.
Kaikesta huolimatta hyvää uutta vuotta kaikille!!!