Vuorohoitokaveria Oulusta?

Eli olis tarve vuorohoitokaverille. Itselläni on heinäkuussa 2vuotta täyttäny poika ja aina välillä olis tarvetta hoidolle. Oliskos ketään jolla myös olis tarvetta vaikka ihan vaan omalle ajalle? =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2006 klo 13:00 NeitiPii kirjoitti:
Eli olis tarve vuorohoitokaverille. Itselläni on heinäkuussa 2vuotta täyttäny poika ja aina välillä olis tarvetta hoidolle. Oliskos ketään jolla myös olis tarvetta vaikka ihan vaan omalle ajalle? =)

Heips! Mä en itse tarvitse hoitopaikkaa, mutta voisin aina välillä ottaa hoitoon, viikolla päivisin, mulla poika 2,5v. Sais siinä samalla leikki kaverin. Laita sähköposti osoitetta, jos vielä tarvitset.

Kukaanko ei tarvitse hoitopaikkaa 1-2:delle lapselle sillointällöin? Voin myös vuorotella, vaikka en itse niin hoitopaikkaa pojalleni tarvitsekaan. (isänsä hoitaa jos on tarvista) Mut rohkeesti vaan sähköpostia kehiin.. =)

Tarjoan tätä siksi, että meillä ei ole sellaisia tuttavia ja kavereita, joissa saman ikäisiä lapsia, joten olisi kiva saada myös saman ikäistä seuraa.

En halua laittaa omaa sähköpostiosotetta tänne kun siinä on miun nimi niin jos voisitte laittaa vaiks yv:tä tai omat osoitteenne? Ja eipä se haittaa vaikka toisella olis useampikin napero, sovitaan vain sitten tasavertaiset hoitoajat niin sillähän se asia ratkeaa =) Ja anteeksi että kesti tää vastaaminen, en ole ehtinyt olla koneella juur olleskaan nyt vähään aikaan.

Yhteistyössä