Vuonna 85 elokuva, mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja famipala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olihan se ihan hyvä. Aika lame kuitenkin teatteriversioon verrattuna, mutta eipä oikeen voi verrata, ja makuasioitahan ne on. Oon suositellut niille, jotka teatteriesitystä ei oo nähneet.

Mä tiesin jo trailerin perusteella että ihan sontaa se on, onneksi en miehen kanssa lähtenyt sitä katsomaan. :D

Ja suomalaiset leffat on kyllä liian usein kamalaa kuraa, mainitkaa joku HYVÄ suomalainen elokuva viiden vuoden sisällä?

[QUOTE="vieras";28287912]Mä tiesin jo trailerin perusteella että ihan sontaa se on, onneksi en miehen kanssa lähtenyt sitä katsomaan. :D

Ja suomalaiset leffat on kyllä liian usein kamalaa kuraa, mainitkaa joku HYVÄ suomalainen elokuva viiden vuoden sisällä?[/QUOTE]

Härmä, Puhdistus

[QUOTE="vieras";28287912]Mä tiesin jo trailerin perusteella että ihan sontaa se on, onneksi en miehen kanssa lähtenyt sitä katsomaan. :D

Ja suomalaiset leffat on kyllä liian usein kamalaa kuraa, mainitkaa joku HYVÄ suomalainen elokuva viiden vuoden sisällä?[/QUOTE]

Kulman pojat!?! Buahahaaaa!! Mikä siinäkin on et tietää et on surkea, mut silti jotenkin päätyy elokuviin niitä katsomaan. Tää uusin "21 tapaa pilata avioliitto", niinku Wtf? Idea siinä oli varmaankin putouksen näyttelijät.

Mä en ole nähnyt sitä enkä ehkä aiokaan nähdä, koska näin tamperelaisena mua ärsyttää, että siitä on poistettu se Tampere-aspekti (kyse on kuitenkin alunperin manserockista) ja näyttelijät on jotain stadilaishipstereitä, joista varsinkin Reino Nordin on ihan tajuttoman ärsyttävä ja on vielä itse sanonut, ettei voi sietää elokuvan musiikkia ollenkaan. Teatteriversiot oli hyviä (olen nähnyt alkuperäisen ja kesäteatteriversion) ja niissä oli aitoa tunnetta.

[QUOTE="vieras";28287912]

No mun mielestä matti Ijäksen uusin, Kaikella rakkaudella, oli ihan hyvä.

Yhteistyössä