Vuokralla-asumisen ihanuutta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helinä harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Helinä harmaana

Vieras
Puhelin oli soinut, kun olin laittamassa pyykkiä. En kuullut sitä ja numerosta ei vastattu, kun yritin soittaa takas. Ajattelin sen olevan lehtimyyjä tms.

Nooooooh... menin sitten suihkuun, kun sain poitsun nukkumaan ja kun olin tulossa suihkusta pyyhe päällä, eteisessä seisoi mies aivan pokkana ja kertoi NYT tulevansa korjaamaan meidän saunan lauteet \|O Mulle oli kuulemma ilmoitettu, että tulossa ollaan (joo, ne ilmoitti kuukaus sitten, että ilmoittavat kunhan ehtivät) ja hän oli vielä soittanut mulla aamulla (MISTÄ MÄ VOIN TIETÄÄ KUKA SE OLI, KUN EI OLTU JÄTETTY EDES VIESTIÄ!!!!!) \|O \|O \|O

Vähän kiehahti ylitse -myönnän- :ashamed: Mutta mun mielestä törkeää käytöstä!!!! \|O

Ja tuolla se nyt korjaa noita lauteita toista tuntia... Hauskaa!! :kieh:

Meillekin laukkasi huoltomies usein aamulla kahdeksan aikaan kun olin edellisenä päivänä jättänyt vikailmoituslapun. Kerran rimpautti ovikelloa enkä minä ehtinyt avaamaan jos olin vielä sängyssä. Ripeää toimintaa TOASilla, mutta mielestäni käynnistä pitäisi ehdottomasti sopia etukäteen. Kolmannen vikailmoituksen jälkeen osasin kyllä jo odottaa että ovat tulossa heti aamusta.

Meillä kävi just huoltomies...Mieheni soitti eilen että tarvii apua ja ne kysyy aina että saako tulla omalla avaimella sisään jos ei olla kotona. Luvataan aina tulla heidän itse sisään jos ei olla kotona.

Edellisellä kerralla meillä oli vessan käsisuihku rikki niin ukko tuli korjaan sitä ja huusi ovella että TEILLÄKÖ OLI SE NAISTEN PIMMPISUIHKU RIKKI???

:x :x :o

Pistetäämpä paremmaksi. Olin tulossa töistä kotiin. Järkyttävä pjaskahätä ja paniikki kerkeänkö vessaan. Ryntäsin sisälle ja mitä mitä vessasta puuttui koko pönttö :o Ei mitään ilmoitusta eikä käsitystä miksi pönttö oli viety. Uusi tuli kyllä takaisin, mutta myöhästähän se on jne.

Toisaalta eikö muka ole ihanaa kun homma pelaa ja korjaajat todella tulee heti aamusta korjaamaan? Voihan sitä vikailmoitusta tehdessä sanoa että ei saa tulla aamusta jos on vaikka yötöissä ja nukkuu, mutta ihan pikkusyystä mä en kyllä ainakaan ala aikatauluttamaan, koska heilläkin on oma työaikansa joka alkaa käsittääkseni seitsemältä aamulla.

Jotenkin hassua että valitetaan siitä että palvelu pelaa.

mekin asutaan vuokralla ja meillä on ovessa lappu että varokaa vihaista koiraa...
nimittäin noi on arvaamattomia..
sanoin isännöitsijälle että mulle pitää soittaa aina ja kertoa aika milloin tulevat että osaan ottaa koirat tieltä pois jos ei olla kotona..
koirat on silloin kiltisti jos me ollaan kotona mut jos tänne joku ilman meitä tulee niin johan on hullumylly valmis..

meillä on kerran nimittäin seropi karannut pihalle ku toivat uuden hellan... :whistle:

Mun ja miehen ekassa yhteisessä asunnossa tuli vesi katosta sisään ja mies meni sanomaan talonmiehelle, noh mun mies oli jääny suusta kiinni naapurin kanssa ja minä sit kotona makoilin sängyllä nii talkkarin ukko tuli omilla avaimilla sisälle!! \|O Minä siellä yöpaitasilla ja makkarista suora näkymä ulko-ovelle!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 13:09 rimppakinttu kirjoitti:
Mun ja miehen ekassa yhteisessä asunnossa tuli vesi katosta sisään ja mies meni sanomaan talonmiehelle, noh mun mies oli jääny suusta kiinni naapurin kanssa ja minä sit kotona makoilin sängyllä nii talkkarin ukko tuli omilla avaimilla sisälle!! \|O Minä siellä yöpaitasilla ja makkarista suora näkymä ulko-ovelle!

Mutta ei kai se ole talkkarin vika? Jos mies on hakemassa talkkaria, on aika oletettavaa että se tulee pian -> siihen voi varautua pukemalla jo aikaisemmin päälle ja petaamalla sängyn.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 13:11 Inkivääri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 13:09 rimppakinttu kirjoitti:

Mutta ei kai se ole talkkarin vika? Jos mies on hakemassa talkkaria, on aika oletettavaa että se tulee pian -> siihen voi varautua pukemalla jo aikaisemmin päälle ja petaamalla sängyn.

Ei, talkkari oli sanonut tulevansa seuraavana päivänä kun olemme töissä! Se ukko oli muutenkin outo, haiskahti viinalle aina.. :x

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 13:03 Inkivääri kirjoitti:
Toisaalta eikö muka ole ihanaa kun homma pelaa ja korjaajat todella tulee heti aamusta korjaamaan? Voihan sitä vikailmoitusta tehdessä sanoa että ei saa tulla aamusta jos on vaikka yötöissä ja nukkuu, mutta ihan pikkusyystä mä en kyllä ainakaan ala aikatauluttamaan, koska heilläkin on oma työaikansa joka alkaa käsittääkseni seitsemältä aamulla.

Jotenkin hassua että valitetaan siitä että palvelu pelaa.

täysin samaa mieltä!!!

Yhteistyössä