Vuokraisitteko asunnon mustalaisille?

  • Viestiketjun aloittaja vierailijana
  • Ensimmäinen viesti
Riippuu mustalaisista.
En vuokraisi kaikille kantasuomalaisillekaan.

Itseasiassa mulla on nytkin vuokralaisena romani. En tosin vuokraa asuntoa sille, vaan sen hevoselle.
Ainoa mun asiakkaista, joka on ihan joka ainoan laskunsa maksanut eräpäivään mennessä, useimmiten jo paljon ennen eräpäivää.
Ja se hevonen on todella asiallinen, tervepäinen ja herttainen.
 
Riskikauppaa
Sillä ei ole merkitystä vuokraatko vai et. Jos mustalainen/muslimi tulee sinne teille ja jättää tarjouksensa eli hyväksyy teidän vuokrapyyntönne niin teidän on pakko vuokrata se heille. Jos ette, niin oikeus kutsuu...
 
"alma"
Sillä ei ole merkitystä vuokraatko vai et. Jos mustalainen/muslimi tulee sinne teille ja jättää tarjouksensa eli hyväksyy teidän vuokrapyyntönne niin teidän on pakko vuokrata se heille. Jos ette, niin oikeus kutsuu...
Höpöhöpö. Kyllä meille ainakin on välittäjä "esitellyt" vuokralaisehdokkaat, ja niistä on saatu kyllä valita ihan vapaasti. Vaikka horoskooppimerkin perusteella jos sille tuntuu.
 
"aloittaja"
Kiitos vastauksista. Meillä ois Ok.talo joka pitäis vuokrata ja yhdet mustalaiset ois kiinnostuneet. En tunne heitä, samalta kylältä kuitenkin. Emme taida kuitenkaan uskaltaa.... Jo ihan senkin vuoksi kun heillä tapana olla isolla porukalla. Ties mihin kuntoon tämän saisivat(kai)?
 
Täh
No aivan sama on polttaa se talo jo valmiiksi itse tai vähintäänkin tärvellä se täysin. Kyllä pitää olla aivan täysin seinähullu jos menee mustalaiseen luottamaan, pelkällä sinisilmäisyydellä sitä ei voi selittää.
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";24813192]Jos olet niitä kohtaan vittumainen, niin nekin on sulle. Jos olet avoin ja ystävällinen, niin ovat myös sua kohtaan.

Kyllä niissä hyviäkin ihmisiä seassa on.[/QUOTE]

Olen myös tätäkin mieltä , koska ei kaikki " mannet" ole ikäviä ja joutenolijoita. Mutta tää niin iso asia nyt, että pakko skipata:/
 
Sillä ei ole merkitystä vuokraatko vai et. Jos mustalainen/muslimi tulee sinne teille ja jättää tarjouksensa eli hyväksyy teidän vuokrapyyntönne niin teidän on pakko vuokrata se heille. Jos ette, niin oikeus kutsuu...
Hahhah, kyllähän vitsin murjasit. Omistamansa asunnon saa vuokrata ihan kenelle huvittaa. Ellet sitten puhunut turpakäräjistä...
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
--
Joo, jos luottotiedot olisivat kunnossa ja olisivat töissä. Ottaisin myös yhteyttä heidän edelliseen vuokranantajaansa ja kysyisin, minkälaisia kokemuksia hänellä oli. Jos oli hyviä, niin mikäs siinä sitten.
 
OMG
Sillä ei ole merkitystä vuokraatko vai et. Jos mustalainen/muslimi tulee sinne teille ja jättää tarjouksensa eli hyväksyy teidän vuokrapyyntönne niin teidän on pakko vuokrata se heille. Jos ette, niin oikeus kutsuu...
Jaa että, yksityisen vuokranantajan on muka pakko vuokrata asuntonsa mustalaiselle tai muslimille, jos he vaan ilmoittavat tulevansa sinne vuokralle?
Höpönlöpön. Oman asuntonsa saa vuokrata kenelle vaan, tai olla vuokraamattakin.
 

Yhteistyössä