Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin..ku sitä mäkin tässä nyt pohdiskelen...Kun me tähän muutettiin, oli siivottu aika hyvin ja olen siitä todella kiitollinen, mutta kaikki ikkunat jätetty pesemättä. Silloin ne puunattiin siis itse...
Kyllä mä meinasin jättää nuo ikkunat pesemättä, mutta nuo parvekelasit piti pestä..Tajusin vaa äsken, että mä en ylety niihin kunnolla siis tuonne ylös asti ja olen viimeisilläni raskaana ni en viittis edes kiivetä..Mutta onko noloa jättää ne pesemättä? Ovat kuitenkin siis likaiset, näkee läpi, mutta lika näkyy...
Ja ei nyt ole ketään saatavilla ketä ne pesis..ihan äkkiseltää ainakaa...Äh.
Mä oon varmaan ihan hirvee ihminen, kun aion jättää pesemättä kaikki ikkunat.. jos siis omatunto antaa periksi lähtiessä
Me tosin asutaan tässä vajaa vuosi väliaikasesti, joten toivon ettei ikkunat kauheesti ehtis likaantua..
Siis mihin moppiin??
Ja millä aineella noi olis sit parhain pestä?
Kokeilin äsken tolu-ikkunanpesu-aineella ja mikrokuituliinalla ja ero ihan uskomaton. Pakko ne on pestä, kyllä ne on niin paskaset..Mutta mulla ei tota ainetta tarpeeks...
Kertokaa siis miten te pesette ikkunat? Mä vihaan sitä puuhaa...
Mä en ymmärrä, ikkunanpesussa ei kauaa edes kestä, mut laiskoja riittää, se on huomattu..
Siis mihin moppiin??
Ja millä aineella noi olis sit parhain pestä?
Kokeilin äsken tolu-ikkunanpesu-aineella ja mikrokuituliinalla ja ero ihan uskomaton. Pakko ne on pestä, kyllä ne on niin paskaset..Mutta mulla ei tota ainetta tarpeeks...
Kertokaa siis miten te pesette ikkunat? Mä vihaan sitä puuhaa...
No mulla vaa jotai halpispirkkaa..Uskallanko kokeilla, heh?
Mä en ymmärrä, ikkunanpesussa ei kauaa edes kestä, mut laiskoja riittää, se on huomattu..