Vuokra asunnon kuntotarkastus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippoliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hippoliina

Aktiivinen jäsen
25.01.2005
3 041
0
36
Hausjärvi
Eli moni voi muistaa kun olen asunnostamme puhunut. Nyt sit mietityttää, et kun ikkunat ei ole tiiviit, ei mene kunnolla kiinni ja tulee sitä kautta kauheasti kosteutta. Ikkunalaudat sisältä saa pyyhkiä useamman kerran päivässä. Mä haluaisin jonkun kutsua katsoo noita ikkunoita, kun mietin et saisko tässä edes asua kun ikkunat niin huonot, tai et pitäiskö vuokranastajan oikeasti laittaa asunto kuntoon. Mistä mä saisin jonkun asuntoa katsoon. Asunnon kuntotarkastus maksaa (katsoin netistä) joku 300?, ei ihan hyvä meidän budjetille.

Ei itse kannata kuntotarkastusta tilata ja maksaa. Ota yhteyttä vuokranantajaan, jos ei kerran isännöitsijää ole. Miten teillä huoltohommat hoidetaan, jos ei huoltoyhtiötäkään tai talkkaria ole ?

Alkuperäinen kirjoittaja isännöitsijä:
Ei itse kannata kuntotarkastusta tilata ja maksaa. Ota yhteyttä vuokranantajaan, jos ei kerran isännöitsijää ole. Miten teillä huoltohommat hoidetaan, jos ei huoltoyhtiötäkään tai talkkaria ole ?

mä en itseasiassa ole koskaan ketään nähny huolto hommissa. Portaikossa on valo ollu nyt viikon pimeänä.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:

mä en itseasiassa ole koskaan ketään nähny huolto hommissa. Portaikossa on valo ollu nyt viikon pimeänä.

:o

Missä sä oikein kulta pieni asut? :(
Heti soitto vuokran antajalle! Tuollainen ei ole inhimillistä, että ihmiset saa palella ja pimeässä kävellä omassa asunnossaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:

:o

Missä sä oikein kulta pieni asut? :(
Heti soitto vuokran antajalle! Tuollainen ei ole inhimillistä, että ihmiset saa palella ja pimeässä kävellä omassa asunnossaan.
siis joo, tästä tosiaan olen itkeny täällä jo aiemmin. Vuokranantajalle joskus kun sanoin että ikkunat kun vetää, niihin ei saa niitä teippejä, koska ei kunnolla ole kiinni. Ihmetteli vaan, että kuinkahan ne ikkunat on joku saanut siihen kuntoon.

Yhteistyössä