vuodon kesto..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mami

Aktiivinen jäsen
28.05.2004
1 062
0
36
Onko täällä ketään jolla on todettu että vauva on kuollut kohtuun ja keskeytys on käynnistetty pillereillä..?
Mulla käynnistettiin kohdun tyhjeneminen pillereillä 11 päivää sitten.. Ekana päivänä vuodin aivan kamalasti. Sen jälkeen oli 3 päivää aivan kuivaa-tuhrua vain tuli.. Viikko sitten maanantaista oon taas vuotanut (vähän kuin menkoissa) ja maha on ollut kipeä joka yö.. Buranalla on rauhottunut. Tänä yönä ja aamulla vuodin taas oikein kunnolla..
Soittelin sairaalaan ja siellä hoitaja sanoi että vuotoa voi kestää jopa niin kauan kun tulee seuraavat kuukautiset.. Onko kellään kokemusta tällaisesta..?
Oon ite aika huolissani.. Oon aika pienikokoinen nainen ja tuntuu että heikko olo vaan lisääntyy- hemoglobiini laskenut varmaan jonkin verran..
Onneksi mulla on jälkitarkastus nyt tulevana torstaina.. Pelkään vaan pahoin että joudun vielä kaavintaankin tän kamalan kokemuksen päätteeksi :'( .. Ja sitten taas vuodan pari viikkoa.. Miten sitä vaan jaksaa tehdä raskasta työtä kun on heikko olo..