vuodon kesto lääkkeellisessä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
Eli kuinka pitkään vuoto kestänyt ja mikä on normaalia? Minulla kohta kaksi viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä, olin rv.8, mutta sikiö vastasi viikkoja noin kuusi. Välillä vuotoa tulee hyvinkin vähän päivässä, mutta sitten taas seuraavana päivänä saattaa tulla enemmänkin. Ei ole kipuja, ei kuumetta, ei mitään sellaista. Voiko tätä nyt vaan seurata vai pitäisikö vuodon jo loppua?Ohjeissa oli, että vuoto saattaa jatkua 3-4 viikkoa. Verikokeeseen on aika kolme viikkoa lääkkeellisestä. Eli normaalilta kuulostaa ohjeiden mukaan jos elää. Silti mietityttää ja haluaisin kuulla muiden vuodon kestosta, ja jos sitte joutunutkin kaavintaan. Mitä oireita sitten ilmenee jos kaavintaan joutuu? Auttakaa jos jaksatte!!

Mulla kesti vuoto kolmisen viikkoa, välillä vuoti vähemmän ja välillä enemmän. Sitten oli muutaman päivän tauko, minkä jälkeen alkoi kuukautiset. Mulla keskeytynyt keskenmeno todettiin rv 12.

Mulla on nyt kestänyt 4 viikkoa ja 3 päivää...eikä loppua näy, huh!

Välillä vuoto tyrehtynyt tiputteluksi ja taas alkanu oikeen kunnolla, nyt taas vaihe kun tulee kunnolla.
Kävin tänään siinä raskaushormoni(tai jotain) verikokeessa, mikä määrättiin jo sillon heti kun lääkehoidon sain. Mulla on tilattuna lopputarkastus yksityiselle (siis sisätutkimus) ylihuomiseksi, joten kävin verikokeessa käydessäni kysyyn naistenpolilta mitä teen. Sanoivat että sinne täytyy mennä vaikka valuukin (aikaa ei siis saa siirtää eteenpäin), niin tarkastavat onko kaikki ok, jos ei saan kuulemma lähetteen sairaalaan ja sit kai kaavinta edessä. Eivät kertoneet tarkemmin.

Lääkehoito annettiin rv 10+1, joskin kehitys oli pysähtynyt rv6+3.

Muakin kiinnostais onko kuinka kauan muilla vuoto on kestäny ja selviääkö aina kaavinnalla vai voiko tulla jotain muita jälkiseuraamuksia vaikuttaako uudelleen raskaaksi tulemiseen, jos kaikki ei heti oo menny "niin kuin pitäis"?

Minulla alkoi vuoto pikkuhiljaa koventuen rv 10+6. Rv 11+1 todettiin ultrassa pysähtynyt keskenmeno ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Runsasta vuotoa kesti pari päivää ja tiputtelua vajaa 3 viikkoa. Nyt tyhjennyksestä on 7,5 viikkoa eikä menkkoja kuulu vieläkään.

Mulla vuoto kestänyt kohta 5 viikkoa, jälkitarkastuksessa kaikki oli hyvin. Kohtu tyhjä ja hyvin palautunut yms. Syytä vuodon kestämiselle ei lääkäri keksinyt. Kaksi viikkoa odotetaan ja jos vuoto ei lopu niin sit lääkärin sanoin "keksitään jotain". Taitaa siis olla vuodon kesto TODELLA yksilöllistä.

Yhteistyössä