T
Timo
Vieras
Vuoden turhin päivä on naistenpäivä. Pitääkö naisia muka muistaa omalla päivällä? Ei naiset nimikkopäivää ole ansainneet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:olet oikeassa, missä on miesten päivä? onko tämä sitä tasa-arvoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:kateus...tuo palstan paras ystävä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ettekö te tiedä, että naisilla on vaan tää yks päivä ja kaikki muut on miesten? Suotakoon se siis naisille
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:kateus...tuo palstan paras ystävä
Ei kateus vaan tasa-arvo.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mun mielestäkin voisi olla yhtä lailla miesten päivä, vaikka sitä sanotaan, että miehillä on 364 omaa päiväänsä. Muutenkin koko naistenpäivän ajatus on nykyään vain kuluttamista ja lahjomista. Ihan sama "kenelle", mun mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:olet oikeassa, missä on miesten päivä? onko tämä sitä tasa-arvoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:kateus...tuo palstan paras ystävä
voisitko sitten selittää missä on tasa-arvo siinä että miehet saavat ns. vehjelisän palkkaansa???
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Naistenpäivä on turha, nimettäköön se uudelleen vaikka kevätpäiväksi
Alkuperäinen kirjoittaja Justiina:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:olet oikeassa, missä on miesten päivä? onko tämä sitä tasa-arvoa?
Miestenpäivä on aina palkkapäivänä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mietin...:Miten surullisia ja katkeria nämä tällaiset miehen ovat, jotka esim. tässä ketjussa nyt mököttävät kun on olemassa "naistenpäivä". Sääliksi käy, kun heidän äitinsä ja mahdollisesti itse valitemansa puoliso on niin aiheuttanut syviä haavoja että koko naiskuntaa sen takia vihataan ja pelätään.
*hali* teille!
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Mietin...:Miten surullisia ja katkeria nämä tällaiset miehen ovat, jotka esim. tässä ketjussa nyt mököttävät kun on olemassa "naistenpäivä". Sääliksi käy, kun heidän äitinsä ja mahdollisesti itse valitemansa puoliso on niin aiheuttanut syviä haavoja että koko naiskuntaa sen takia vihataan ja pelätään.
*hali* teille!
Mä olen nainen :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:kateus...tuo palstan paras ystävä
voisitko sitten selittää missä on tasa-arvo siinä että miehet saavat ns. vehjelisän palkkaansa???
Alkuperäinen kirjoittaja Mietin...:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Mietin...:Miten surullisia ja katkeria nämä tällaiset miehen ovat, jotka esim. tässä ketjussa nyt mököttävät kun on olemassa "naistenpäivä". Sääliksi käy, kun heidän äitinsä ja mahdollisesti itse valitemansa puoliso on niin aiheuttanut syviä haavoja että koko naiskuntaa sen takia vihataan ja pelätään.
*hali* teille!
Mä olen nainen :attn:
*hali* sullekin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mietin...:Miten surullisia ja katkeria nämä tällaiset miehen ovat, jotka esim. tässä ketjussa nyt mököttävät kun on olemassa "naistenpäivä". Sääliksi käy, kun heidän äitinsä ja mahdollisesti itse valitemansa puoliso on niin aiheuttanut syviä haavoja että koko naiskuntaa sen takia vihataan ja pelätään.
*hali* teille!