Vuoden luontokuva on upea. Mutta mistä voi olla varma että kuva ei ole käsitelty?

Vedenalainen maailma on kyllä nätti. Vaikka mua kalana v-tuttais ku ei koskaan pääsis raittiiseen ilmaan ja aina sais pelätä tuleeko mudan keskeltä joku hauki p*rsuuksiin kiinni. :LOL:

Pitäis joskus ostaa Hannu Hautalan kuvakirja. Kuukkelin maa tms. :)

Tässä pari uiveloa, kaunis kuva Hannulta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja m1es
Vedenalainen maailma on kyllä nätti. Vaikka mua kalana v-tuttais ku ei koskaan pääsis raittiiseen ilmaan ja aina sais pelätä tuleeko mudan keskeltä joku hauki p*rsuuksiin kiinni.

Pitäis joskus ostaa Hannu Hautalan kuvakirja. Kuukkelin maa tms.

Tässä pari uiveloa, kaunis kuva Hannulta.
Siinä vedenalaisessa maailmassa nainenkin on aina sopivan painoinen, vesi kannattelee. Ei siis koskaan tarvitsisi miettiä, voiko ottaa vielä yhden suklaanapin.

Luontokuvaajan leipä on kapea ja monen hikipisaran takana, joten kaikki tuki on tarpeen.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja Echo
Siinä vedenalaisessa maailmassa nainenkin on aina sopivan painoinen, vesi kannattelee. Ei siis koskaan tarvitsisi miettiä, voiko ottaa vielä yhden suklaanapin.

Luontokuvaajan leipä on kapea ja monen hikipisaran takana, joten kaikki tuki on tarpeen.
Mä kyllä vajoaisin kalana pohjaan. Oikein raikkaan iltapäivälenkin jälkeen repsahdin ja vedin huomisen vierasvaroja, 3 suklaadonitsia. :eek:

 
Mä oon talvikuvafani. En nyt löytänyt lemppareita, mutta näilläkin pääsee jo tunnelmaan.❤





 
  • Haha
Reactions: Echo

Yhteistyössä