Vuoden kamalin päivä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Toinen poika on huutanu ihan koko illan, ihan kaikesta. Paidassa kuva väärällä puolella, jugurttia ei saa muutettua rahkaksi... Ihan täyttä kurkkua huutanu kolmesta asti, nyt jatkaa mesoamista sängyssä.
Puukeskuksessa mentiin sisälle maksamaan ja poika sitte alkoi sielä riehumaan, nappasin ukon syliin ja lähdin kantamaan rimpuilevaa ja huutavaa lasta autoon, tuijottavien katseiden alla tietysti. Eiköhän tuo ipana napannu mun paidasta ja rintsikoista kiinni niin, että tissi pullahti paidasta pihalle, meinas kyllä mennä totaalisesti hermot |O Arvaa vaan meenkö enää koskaan puukeskukseen :headwall:
Poika on vissiin tulossa kipeeksi, niin siksi oli noin huonolla tuulella, oli kuulemma tarhassa jo koko viime viikon tosi huonolla tuulella. En sitte tiedä mistä muusta voi johtua, ku on noin kauan ollu kiukkunen :kieh:
Toivotaan, että huomenna on parempi ilta. Nyt pitää vaan yrittää ottaa rennosti, ku tänään illalla on ensimmäistä kertaa supistellu, tullu niin paljo kannettua tuota poikaa joka puolelle ja sitte ku se riuhtoo niin, että saa kaiken voimansa käyttää sen pitelemiseen :|
Vuoden pahin ilta siis :/

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
kyllä se siitä :hug:
ja mä luulen että ne miekkoset oikein odottaa sua puukeskuksessa uudestaan ostoksille ;)

Nyt tuolle voi vähä jo hymyillä, poikien huonekin ihmeesti hiljeni :) Mutta enpä siltikään taida ihan pian puukeskuksessa käydä. Sitte ku mä en edes heti huomannu sitä tissi-hommaa, vaan talsin karjuva lapsi sylissä, tissi paljaana ties kuinka pitkän matkan |O

Alkuperäinen kirjoittaja ulla:
voimia sulle,sellasia ne pikku pojat on. muista pitää selvät rajat lasten kanssa ja mikä tärkeintä anna itsellesi mahdollisimman paljon aikaa...

Nuo on yleensä aika rauhallisia, mitä nyt välillä kerkeävät joka paikkaan, mutta harvoin on tuommosta pelkkää raivoamista, niin yksikin tämmönen päivä tuntuu kamalan raskaalta, ku on tottunu paljo helpommalla pääsemään. Onneksi tämmösiä päiviä ei oo usein :)

Miksi tämmösen hälinä-illan jälkeen on niin vaikea rauhoittua, vaikka tekis mieli vaan maata, niin silti sitä on pakko laittaa tiskit, pyykit... kaikki mikä vähänki näyttää sotkuiselta... vois joskus vaan antaa olla :kieh: Tai ehkä sitä vaan pitää saada purkaa hermostuneisuuttaan :/

Uskaltaakohan tuota kiukuttelijaa pian herätellä tarhaan. Pitää kädet ristissä toivoa, että tänään on parempi ilta. Onneksi pojilla on sitte neljä päivää vapaata tarhasta, niin saa oikeen kunnolla huilata :)

Yhteistyössä