Vuoden huonoin vaimoke ilmoittautuu ehdolle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läps

Vieras
Voivoi, on parisuhde päässyt hunningolle ja luulen että Vuoden Huonoin Vaimoke- titteli kolahtaa mulle tänä vuonna. :D

Ryhdyin tuossa miehen kanssa saunoessa pohtimaan itsekseni, että kauankos tässä ollaan jo epäsiveästi ilman avioliittoa yhdessä oltu ja mä en MUISTA. Siis ihan aidosti en edes muista montako vuotta.
Vuosipäivän muistan pakostakin kun on yleinen juhlapäivä.

En muista varmasti minkä ikäinen olin kun tavattiin, muistelisin että 19v tai 20v, mutta voi olla että oli jo 18-ikävuoden puolella.

Tällöin yhdessäolovuosia olisi 7-9v. Hienosti rajattu, tulee mielenkiintoinen vuosipäiväkakku, Onnea Rakas, yhdessä 7,8 tai 9 vuotta. :D

Olisiko muita kisaajia kyseenalaisesta tittelistä?
Mikä on sinun pahin Huono Puolis0- teko?

What...?

Missä tossa on ne pettämiset ja toisen nimiin pikavippien tilailut, se on sitä Huonoa Puolisuutta.
Tässä en nää mitään muuta kuin tylsistyneen lähiömutsin.

What...?

Missä tossa on ne pettämiset ja toisen nimiin pikavippien tilailut, se on sitä Huonoa Puolisuutta.
Tässä en nää mitään muuta kuin tylsistyneen lähiömutsin.

Ikinä en lähde sitä anteeksipyyntelemään että meillä on kohtuullisen terve aikuistenvälinen parisuhde, jossa tuollaisia ongelmia ei koskaan tule olemaan.
Ja sittenhän ei puolisoita enää oltaisikaan.

Joten anteeksi vain, mutta on oikeus minullakin keskustella "ongelmista" vaikka muilla pahempia olisikin. Enkä pidä sitä edes kohtuuttomana valitusvirtenä jos siitä leikkimielisen aloituksen tekee palstalle.

Mutta kerro omasi, mua kiinnostaa ne pienetkin huonoudet?

Välillä uppoudun omaan maailmaani ja vietän liikaa aikaa koneella. Minua pitää maanitella lähtemään ulos syömään kun mies tykkää, mutta minä en voi sietää sitä. Ehkä myös käsken liikaa; veisitkö roskat, imuroisitko, vaikka kyllä itsekin siivoan.

Ilmeisesti kuitenkin oon ihan hyvä avovaimo, kun mulla vielä avomies on. Ja sanoo vielä rakastavansakin!

• Tykkää
Reactions: Zucchini

Uusimmat

Yhteistyössä