vuoden ´81 tai ´82 Polarn&Pyret-velourpuku :D

pypylleröinen

Aktiivinen jäsen
05.07.2010
1 890
0
36
Mun miehestä on otettu puoltoistavuotiaana valokuva, ja se haluaa nyt tosta meidän pojasta samanlaisen kuvan. Anopilla tallessa vielä vaatteet, mitkä ollut siis isällä päällä vuonna 1981 tai -82. Haettiin ne äskön, ja aloin niitä kattoa pesua varten, nehän on oikeen Polarn&Pyretin, nimi siis ilmeisesti muuttnut vähän myöhemmin :D Oli pieni yllätys, että anoppi on oikeen sijottanut, olin varma, että tuo ois ollut joku itetehty paita ja housut :D Mutta ei... No, nyt meijänkin lapsella on sitten Poppia :D
On kuulkaas oikeen tummansinistä velouria, housut ja paita. Paidassa kolme nappia ja kaulukset, housut ihan perus collareitten malliset, vyötäröllä toisella lanteella pieni mikkihiiri-kuva. Antiikkia ;) Vai onko tää sitä kunnon aitoa vintagea tai retroa ;D

Heh, hassua. Meillä mummo säilyttänyt kaikki lastenvaatteet, mutta lähinnä marimekkoa ja tutta. En itseasiassa edes tiennyt, että Suomessa tuolloin myyty oikein ulkolaisia merkkejä :)

Joo, mä voin kohta laittaa kuvan :)

Voi olla, että noi on jostain muualta ostettu kun täältä. Tai saatu tuliaisina, tms. Tossa mikki-merkissä kun ainakin tais lukea ruotsiksi...

Käympä napsimassa kuvia, ni näätte :)

Nonii, katotaa jos mä saisin näkymään...

v.php
[/URL][/IMG]

tossa mikki-merkki lähempää Aijaa.com - 7635189.jpg

ja merkki Aijaa.com - 7635192.jpg

Voi hyvinkin olla ruotsista. En mä tiedä saadaanko itelle, ei ollut mitään puhetta. Tuolla ne nyt pyörii hienopesussa, en uskaltanut peruspesulla pestä. Vyötäröstä on kuminauha kuollut. Kai mä ne tonne kaappiin laitan jemmaan, palautan sitten, jos anoppi kyselee. Eiks ne kuitenki perjaatteessa oo meijän, kun ne on miehellä ollut vauvana? :D

Vanhoissa vaatteissa on sitä jotain.

Me saatiin vanhemmilta lainaan vauvalle vaatteita, 80- ja 90-luvuilta. Ja sitte ku kasvaa ni saadaan taas mennä penkomaan laatikkoja. :) Vähän harmittaa kun yhtä potkaria, jonka ehdottomasti oisin halunnu, ei löytyny. Tainnu mennä niin huonoksi että nakattu pois.

Yhteistyössä