vuoden 2008 syntyneiden uusi pino

kivaa mukaan vaan, itse kans kolmatta tässä kuumeilen ja se jää nähtäväksi tuleeko se vuonna 10.Nopeasti katsottuna pinot oli jo pidemmän aikaa olleita niin niihin juttuihin vaikeampi päästä kiinni,niin sillä tälläistä ehdolla.. :/
 
Minneaa huh, sulla tosi pienellä ikäerolla lapset,hatun nosto , no miksipäs ei.
mulla esikoisen ja kuopuksen välissä tuli ikä eroa 1v.9kk olihan sekin ero tosi pieni muta hyvin meni vaika näin jälkeenpäin on joitain kauhullakin muistellut,rankaa mutta antoisaa. Tämä kolmas jos milloin tulee niin olisi meidän iltatähtemme.
 
Kiitosta vaan:)

Onhan nuo ihania lapsukaisia vaikka osaa ne olla välillä aika jääräpäitäkin mutta se kuuluu vaan heidän luonteeseen.Tässä pitäs kohta puoliin ruveta noitten 3 ensimmäisen lapsen synttäreitäkin suunnittelemaan kun niihin on enää kuukausi kun pidämme heille yhteiset juhlat koska ei jaksa ruveta järjestämään 2-3 viikon välein heille omia synttäreitä.

Meillä nuo muksut on syntyny näin:

1. 4.12.2004
2. 28.12.2005
3. 10.01.2007
4. 25.03.2008

mites teillä on syntyneet??
 
huh,nyt vasta älysin että la. onkin sulla noin lähellä,jännät ajat käsillä mutta eiköhän sulle ole suht tuttua "puuhaa"tuo synnytyksen läheneminen,onnea matkaan :heart: :wave: jopas pulpahti omat synnäri kokemukset mieleen, voi kun vielä kerran pääsisi..
 
Juu onhan se jo tuttua puuhaa mulle,mutta siltikin on ruvennu tää odottaminen jo vähän ahdistamaan kun oon jo 2kk kärsiny päivittäin tosi kovista supistuksista ja paikatki on jo monta viikkoa ollu auki ja pehmeet ja vauva on lähtökuopissaki ollu jo monta viikkoa.

Kun tuo edellinen lapsi synty niin sillon kätilöt arveli että seuraava tuleeki sitte jo 30 minuutissa että mun kannattaa tulla vaikka teltan kanssa siihen sairaalan kupeeseen lasketun tienoilla että oon ajoissa :LOL:
 
voi ei,toivotaan ettei ihan niin nopsan käy, mutta eihän se mahdotontakaan ole :snotty: huh ponnitan jo puolestasi :D

mulla ekä kesti yli 21 h ja tokaa kun tulin tekemään niin varauiduin saamaan,no isi ei edes kerenny synnytkseen,soitto siinä vaiheessa 100 km päähän isille oli aika turhaa kiirehtimesen kannalta kun tytön pää jo näkyi,si tuli paikalle kun tytöllä ikää n 20 min.
 
Maanantaita!
Viimeviikko kiireinen eikä kerenny käydä kirjoittelemassa.

taaperotx4 vieläkö olet yhtenä kappaleena??

Raitapaitainen tervetuloa mukaan! ja onnea tulevaan yritykseen.Aika samanlainen ikäero tulee lapsille kuin meillä jos heti alkuvuodesta plussaat,meillä ikäeroa 1,9v.esikoisen 1v synttäreiden jälkeen plussasin kuopuksen,mukava ikäero vaikka jossain vaiheessa viime talvena tuntuikin että on raskasta no se oli vaan tilapäistä väsynistä itsellä. Myös minä vielä vauvakuumeilen ja kolmatta haaveilen.

Viikonloppu oltiin mummoilemassa ja kun isin apukädet puutu, välistä tuntui yksin aika raskaalta lasten kanssa olo,mummo jo sen verta iäkäs ja vähän sairas niin ei hänestä paljoa apua ollut,no selvittiin kuitenkin.
Näin kaverin 3kk:n ikäisen vauvan ja ai että tämä minun vauvakuume sai taas aivan uutta potkua..
 
Uusi tulokas joukkoon eli poika syntyi 24.11.08. Huomenna synttärit. Tänään otti ensimmäisen askeleen ilman tukea. Enkä ollut näkemässä, kun olin kokouksessa :(

Lisäystä ei meidän perheeseen ole tulossa. Mies saattaisi olla eläkkeellä, kun seuraava lapsi tulisi täysi-ikäiseksi. Vauvakuumeiluahan se ei kuitenkaan estä...
 
Paljon onnea taaperotx4 potran pojan olet pyöräyttänyt =) käys kertoilemassa kuulumisia kunhan kerkeet!

Tervetuloa mukaan Localoba ja onnea 1v poikaselle!!

Hieman on hiljaiseloa täällä pitänyt, en itsekään ole kerennyt käymään kuulumisia kirjoittamassa.Meidän neiti tomeroituu kovaa vauhtia viikko viikolta aivan ihanaa on ollu seurata puheen kehitystä yms. tosin aika vahva tahtoinen on, asioita pitäisi saada itse tehdä ja sitten kun ei onnistu ääni on sitä myöten.

Viikonjatkoja!!
 
Onlydream: kiitoksia!

Meillä on nyt otettu 4 askelta ilman tukea ja tänään reippaasti oltiin anastamassa yli 2-v. tuntemattomalta pojalta kävelykärryä. Voisi sitä itsesuojeluvaistoa vähän olla...
Ostin kaksi sorminukkea ja poika sai itse valita. Myyjä hämmästeli pojan määrätietoisuutta. Muumihahmot, tietyt eläimet ja tontut eivät kelvanneet. Matkaamme lähtivät mehiläinen ja leppäkerttu. Neuvolakäynnillä tuli mitoiksi 82cm ja 11kg.
 
Meillä on vauva-arki alkanut hyvin.Poika nukkuu ja syö tosi hyvin.Yötkin nukutaan klo 1.00 tuonne 11.00 asti yleensä mutta tänää poika nukkui jopa 12.30 asti kahdella syötöllä.

Mutta nyt kutsu taas käy :wave:
 

Yhteistyössä