Vuodan vesimäistä verta, kellään vastaavaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mimmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mimmi"

Vieras
Heips,
lopetin ehkäisypillereiden syönnin noin kaksi viikkoa sitten kokonaan ja ehdin syödä niitä noin viisi vuotta.
Otin tämän viikon maanantaina (nyt on sunnuntai) jälkiehkäisypillerin, kun harrastin seksiä erään työkaverin kanssa baari-illan päätteeksi lauantaina. Viikolla on ollut vähän etova olo ja ruoka ei ole kunnolla maistunut. Olen vuotanut oudonlaista valkovuotoa koko viikon ajan. Tänään aamulla heräsin ja huomasin että olin yön aikana vuotanut hieman verta. Kävin suihkussa ja kun olin kuivaamassa itseäni, lorahti emättimestä aivan vesimäisen löysää kirkkaan punaista vuotoa ehkä noin 0.20 desiä.
Mitä tämä on? Miten emättimestä voi tulla noin löysää verta? Ihan kun ois pissalla käynyt mutta se tuli emättimestä ja oli punaista.
Voikohan tämä nyt viitata noihin e-pillereiden lopettamiseen ja kroppa on hieman vai johtuuko jälkiehkäisystä vai voisiko olla jopa raskauden merkkejä?
Toivottavasti jollakin on joskus ollut samanlaisia kokemuksia.

No hormonien heittelyn vuoksi vuotoa, ja miten niin miten emättimestä voi tulla juoksevaa verta? Sinulla taitaa olla niukat kuukautiset, kyllä minulle ainakin on ihan normaalia vuotaa täysin juoksevaa verta kuukautisten aikaan, ja paljon. En voisi esimerkiksi suihkusta kävellä vessaan saakka laittamaan sidettä, vaan valuisi pitkin jalkoja norona lattialle, vaikka olisin juuri huuhdellut suihkussa kaiken pois.
Huonovointisuus johtuu todennäköisesti jälkiehkäisystä, mutta muista tarkistaa vielä testillä ettet ole raskaana ( ja ehkä sp-testit)

Minulla on kerran ollut tuo tilanne. Vesimäisyys kuvaa tuota hyvin, koska se erilaista kuin yleensä kuukautisvuoto on. Syy ei selvinnyt. Epäilen olisiko joku kysta puhjennut itsestään, mutta tämä jäi ihan arvailuksi. Tilanne ei uusiutunut eikä siitä ollut muuta haittaa kuin hetken hämmennys, että mitä ihmettä tapahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;30356039:
Sinulla taitaa olla niukat kuukautiset, kyllä minulle ainakin on ihan normaalia vuotaa täysin juoksevaa verta kuukautisten aikaan, ja paljon.

Mulla on tsunamimenkat, mutta ei se kyllä koskaan aivan vesimäisen litkua silti ole, vaan ihan verimäistä silti, samanlaista kuin haavastakin tulisi.

Ei tuo oikein normaalilta kuulosta, tautitesteihin menisin..

Yhteistyössä