Vollottaa syödessä?

Tyttö 11 kk hampaiden päät ollu jo varmaan kuukauden alhaalla edessä näkyvissä mutta ei ole vielä kokonaan putkahtanut esiin, voiko se aiheuttaa tuollaista itkemistä syödessä? heti kun laittaa syöttötuoliin rupeaa nyrkit heilumaan, nyt kahden viimeisen päivän aikana hän on laittanut kädet nyrkissä korville? Onko ihan normaalia siis ei syö mitään! Tuntuu minusta tosi turhauttavalta lämmittää ruokaa kun ei kelpaa sitten millään kurjaa jos väkisin joutuuu syöttämään..oletteko vain laittanut pois pöydästä kerran ei maistu? Kuinka kauan tällaista kestää? :ashamed:
 
Meidänkin neiti (vajaa 6kk) huitoo kovasti syödessään ja välillä ärhentelee (ei kuitenkaan itkua) ja syöttäminen on välillä todella työn takana :( Meillä on nyt tullu se ongelma etten meinaa saada maitoa juotettua ja oonkin joutunu sotkee soseen sekaan. Mutta saan sentäs sosetta syötettyä. Meillä siis juuri 2 hammasta puhjennut.. Oon kuullu että nuo hampaan puhkeamiset aiheuttas syömättömyyttä ja ei kai sen kauaa pitäs kestää, eli ohimenevä vaihe vain. Liian kauaa ei tietty kannata katsella.. Itse olen laittanu pöydästä pois, jos ruoka ei millään mene alas, olkoon sit ilman, kyllä se nälkä jossain vaiheessa sit tulee.
 

Yhteistyössä