voitteko uskoa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pippuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pippuri

Vieras
Mies käy melkeen joka aamu mettällä,on vaihtanu aamuvuoronsa iltaan että pääsee mettälle ja mä istun kotona yksin 9kk ikäisen vauvan kanssa ja hoidan sitä yksin..mulla todettu sairaus joka väsyttää paljon ja nyt oon uusiks raskaana..mietin vaan et mitä järkee tähän tilanteeseen on saada uutta vauvaa kun nytkin hoidan yksin kaikki ja mies ei tee mitään..

yritin aamulla puhuu,jätkä ahdistuu heti ja lähti menee ovet paukkuen ja pisti puhelimen kii,etten saa siihen yhteyttä.. Sit molemmat huudetaa täällä ja tyttö pelästyy..tuntuu etten oikeesti jaksa.Mieluummin oisin "kunnolla" yh kuin parisuhteessa yh

Pistä mies ojennukseen! Rajoitat metsästystä vaikka pariin kertaan viikossa. Sanot, että et jaksa yksin hoitaa lasta koko ajan!
Kohtahan tuo metsästyskausi loppuukin!

:)
Puhumalla tällaiset asiat yleensä selvitetään

juu,oon kyllä ihan varma että mettälle menee

ei ton kanssa pysty puhuu,se saa raivarit ja ahdistuu ja sit mä joudun pyyteleen silt anteeks ja yrittää lepytellä sitä. Tuntuu vaan et jos tähän jään ni 20.vuoden päästä vihaan elämääni ja tuntuu ihan varmasti että oon pilannu elämäni,ootin kyllä ihan jotain muuta elämältä

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tylsä mies sulla. Voisit varmaan ihmetellä ääneen, miksi metsän eläimet ovat mieluisempaa seuraa, kuin sinä.

juu,oon kyllä ihmetelly..mut ei oo vaikutusta..ja jos se ei oo siellä eikä töissä,ni se istuu koneella ja pelaa... Tosiaanki yli 20.v jätkä istuu koneella ja pelaa:0

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No sitten sanot että joko mettällä käynti loppuu tai sit yhteiselämä loppuu.

sitä just sanoin mut opn kuulemma niin tärkeetä se touhu ja ei usko et mihinkää lähtisin ja sano vaan ku ihmettelin et mitä järkee tähä on tehä toista lasta ni mee vittu tekee abortti!!!! Ja just ku asun täällä hiton tuppukylässä,ni eii silleen tukiverkkoi et ois niistä apuu..melkeen aina ollaan likan kanssa kaksin

Siis sun mies on joku aika nuori? Eikö se oikein tajua, että elämä on tässä, teidän perhe on hänen perhe?

oon sille sanonu et kait sä tajuut et nyt sulla on perhe ja sen pitäis olla sulle tärkeintä mut taitaa olla kaverit ja omat harrastukset niitä tärkeimpiä :/

jätkä on 25.v
ja on kyllä välillä ihan ok,hoitaa lasta ja herää sen kans aamulla. Mut nyt siis mun pitäis vaan jaksaa viel pari kk et metsästys kausi loppuu ja sit se alkaa taas syksyllä.. Tietää jo valmiiks et aika hankala syksy taas tulossa ko jos ois uusi vauva ja jätkä painelee taas

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

sitä just sanoin mut opn kuulemma niin tärkeetä se touhu ja ei usko et mihinkää lähtisin ja sano vaan ku ihmettelin et mitä järkee tähä on tehä toista lasta ni mee vittu tekee abortti!!!! Ja just ku asun täällä hiton tuppukylässä,ni eii silleen tukiverkkoi et ois niistä apuu..melkeen aina ollaan likan kanssa kaksin

Missä päin asustelet?

Joku kerta ku se on mettällä, niin lähe vetään sieltä, äläkä ilmota minne menit. Oo poissa pari päivää. Älä tee sille ruokia.

tästä sanoin sille juuri aamulla et lähen vetää täältä,ois kyl yks paikka mihkä oikeesti voisin mennä mut se vaan sano et mee vaan..ei se ota tätä asiaa vakavasti,eikä usko et lähden

Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:

Missä päin asustelet?

pirkanmaalla

Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Jos olisit ollu vähän lähempänä niin täällä olis kyl ollu tarjolla apua ja seuraa.

kiitti,kyl tää vähän auttaa kun tänne voi kirjoittaa ja onneks tuo likka niin ihana et sen takii kyl jaksaa mut onks se sit oikein et jään tähän vaan lapsen takii?? Varmasti ois jätkälle kauhee paikka jos oikeesti lähtisin ja koko niiden suvulle ja sit mulle tulee taas kauheet omantunnon tuskat et taas mä teen jotain paskaa jne..

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Voin uskoa. Mutta sitä en käsitä, miten oot ottanut pienintäkään riskiä raskautua tollasen ukon kanssa uudestaan?

kuten jo sanoin et jätkä on kyllä kunnollinenkin ja oli ihan molempien päätös uus raskaus,sitä en vaan tienny et tärppäis heti ja et jätkä tolleen istuu siellä mettässä.

Voin uskoa. Mutta sitä en käsitä, miten oot ottanut pienintäkään riskiä raskautua tollasen ukon kanssa uudestaan?

kuten jo sanoin et jätkä on kyllä kunnollinenkin ja oli ihan molempien päätös uus raskaus,sitä en vaan tienny et tärppäis heti ja et jätkä tolleen istuu siellä mettässä.

Mun mies oli ihan kunnollinen, mitä nyt välillä veteli vähän pitkin seiniä ja haukku mut pystyyn ja jätti yksin neitin kanssa. Mutt muuten ihan ok, ja arki rullasi yhdessä (mikä taas teillä näyttää kohtuu huonolta). Mutta olisinko lisääntynyt sen kanssa uudestaan? En helvetissä. Rakastan itseäni ja elämääni sen verran, ettei olisi tullut mieleenkään.

Mun mies oli ihan kunnollinen, mitä nyt välillä veteli vähän pitkin seiniä ja haukku mut pystyyn ja jätti yksin neitin kanssa. Mutt muuten ihan ok, ja arki rullasi yhdessä (mikä taas teillä näyttää kohtuu huonolta). Mutta olisinko lisääntynyt sen kanssa uudestaan? En helvetissä. Rakastan itseäni ja elämääni sen verran, ettei olisi tullut mieleenkään.

no sepäs kiva

Yhteistyössä