Voitteko uskoa kuinka harmittaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mii

Vieras
Aloitin nykyisessä työssäni 4/2008 ja innolla suunnittelimme jo talvilomaa, olimme matkoha katselleet yms. kun mulle tänään kerrottiin töissä että mulla ei ole tänäkään vuonna talvilomaa vielä.... Jos olisin aloittanut 3/2008 sitä olisi kertnyt se viikko.

Hitto että pistää keljuttamaan :( Ihan tyhmä systeemi, että melkein 3 vuotta pitää olla töissä ennenkuin kertyy talvilomaa! (eli ensi vuonna jos pidän vaikka helmikuussa lomaa niin huhtikuussa tulee sitten 3v täyteen.)

tutustuisitte lakeihin. ennen kuin avaudutte täällä. vuoden jälkeen alkaa kertymään 2,5 päivää lomaa kuussa ja siitä jää sitten talvilomaksi aikaa kanssa.. eli ensi talvena sitten saat pitää talvilomaa

Alkuperäinen kirjoittaja Mii:
Aloitin nykyisessä työssäni 4/2008 ja innolla suunnittelimme jo talvilomaa, olimme matkoha katselleet yms. kun mulle tänään kerrottiin töissä että mulla ei ole tänäkään vuonna talvilomaa vielä.... Jos olisin aloittanut 3/2008 sitä olisi kertnyt se viikko.

Hitto että pistää keljuttamaan :( Ihan tyhmä systeemi, että melkein 3 vuotta pitää olla töissä ennenkuin kertyy talvilomaa! (eli ensi vuonna jos pidän vaikka helmikuussa lomaa niin huhtikuussa tulee sitten 3v täyteen.)

Niinhän se riippuu siitä mihin vuodenaikaan aloitat...

Alkuperäinen kirjoittaja Mii:

Jos olisit aloittanut 3/2008, niin sinulle olisi kertynyt talvilomaa tasan siltä yhdeltä kuukaudelta (0,5 päivää ). Ei koko viikkoa.