voitteko lukea tämän.vaikka tämä ei tärkeää teille olekkaan

• Viestiketjun aloittaja en anna periksi
  • Ensimmäinen viesti
en anna periksi
olen sairastanut jo kohta toista vuotta masennusta,kaikki alkoivat synnytyksen jälkeisellä masennuksella,johti keskivaikeean masennukseen,ja siitä vaikeaan ja melkeen psykoottiseen masennukseen.
minulla on nytten viikko ollut hyvä olla.olen piristynyt kummasti. ainut ongelma on se kun pienetkin vastoin käymiset meinaa hajottaa koko maailmani.
nyt minulle tuli pieni vastoin käyminen, ja meinaa sortaa minut. joudun jankuttamaan kokoajan itselleni "en anna tämän lannistaa"

minä aioin juosta tätä päin, vaikka olo on erittäin ahdistunut ja rauhaton.

kiitos kun luit tämän.

Tsemppaaja
Voimia,älä lannistu,pystyt kyllä pitämään pintasi ja pään pystyssä!!:)Olen iloinen sun puolesta että olet alkanut parantumaan!:) Kyllä minua ainakin kiinnostaa lukea näin tärkeästä asiasta,etenkin kun asia on sinulle tärkeä tekee se siitä lukemisen arvoisen.

Älä anna pieneten tai isompienkaan lannistaa itseäsi, olet vahva ja vahvistut joka hetki lisää, kaikki mistä selviät on vain merkki vahvemmasta minuudestasi! Sinä selviät kyllä ja jonakin päivänä ihmettelet miten ne pienet jutut saivatkin sinut tolaltaan ja ehkä jopa jo pystyt hiukan naurahtamaan menneelle.

:hug:

Yhteistyössä