voitteko kertoa?

• Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
huh
Mikä saa ihmisen menemään kahvilaan?
Helvetin kallista ja kaiken duunaat ihan itse. Tarjottimet pitää etsiä jostain, pullat otat itse ja itse palvelet itsesi ja laitteista kuuluu aivan järkyttävä elämä kun ne sekoittavat jotain.
Olen tänään hel.ve.tin väsynyt ja ärsyttää tuollainenkin asia. Aina vannon, että ei koskaan, mutta tuli lapsen mieliksi käytyä. (elonen on yliarvostettu)

huh
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mä diggaan. Tosin käyn vain laatukahviloissa.
voitko kertoa sellaisen paikan,jossa toisten passaamiseen väsynyt kotiäiti saisi istua alas? ja joku tulisi ihan kysymään mitä saisi olla? Hinnasta viis. Kun jossain saisi suomessa palvelua.

Väsynyt kuskaamaan lapsia harrastuksiin, väsynyt etsimään parkkipaikkoja, väsynyt tähän moderniin elämään....

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mä diggaan. Tosin käyn vain laatukahviloissa.
voitko kertoa sellaisen paikan,jossa toisten passaamiseen väsynyt kotiäiti saisi istua alas? ja joku tulisi ihan kysymään mitä saisi olla? Hinnasta viis. Kun jossain saisi suomessa palvelua.

Väsynyt kuskaamaan lapsia harrastuksiin, väsynyt etsimään parkkipaikkoja, väsynyt tähän moderniin elämään....

Täällä yksi jossa voit tiskillä tilatessa pyytää että tuotaisiinko pöytään,ja tuodaan.
Kahvilan emännät ojentavat sinulle lautasella sen mitä tilaat,ei tarvitse itse tiskiltä ottaa.
Kaikki astiat saat pöytään jättää ja vielä heit sanotaan kun lähdet.

Yhteistyössä