Voitin mukin mutta ei mitään vastausta myyjältä :/.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Taas mulle käy niin yhden mukin kanssa. En tiedä olenko nyt liian hätäinen kun voitin sen eilen aamulla. Laitoin myyjälle sähköpostin ja txt, soitin myös mutta se pisti luurin kiinni? Ihan uusi myyjä se on huutiksessa ja kuva oli otettu netistä. Kysessä on arvokas muki ja viime aikoina ko mukeille on ollut monta krt huijauksia.

Odottelet nyt sen 4-5 päivää. Jos sina aikana ei myyjä ole vastannut, niin silloin vaan negan annat palautteeksi. Lupaat muuttaa sen positiiviseksi, jos myyjä pitää kiinni sopimuksesta.

Odottelet nyt sen 4-5 päivää. Jos sina aikana ei myyjä ole vastannut, niin silloin vaan negan annat palautteeksi. Lupaat muuttaa sen positiiviseksi, jos myyjä pitää kiinni sopimuksesta.

Musta tuntu se vaan joku kiusaa on ollut taas huutiksessä, kun ei kuvia eikä mitään, lähtöhintakin 0,- vaikka muutama tonnia lopuksi on tullut, vaikka ei se kuitenkaan vielä ollut juuri se hintainen minkä arvo on tänä päivänä. Muistan yhdellä ryhmässä kun luin niin jotkut kertoivat että ihan kiusan vuoksi sellaisia ilmoituksia myös tehdään.

[QUOTE="hohhoijaa";30337779]Siis oikeesti näiden mukien kanssa, ei oo todellista...[/QUOTE]

Eikö minullakin on ongelma ;). Mutta kun nyt vkloppuna olisin voinnut lähteä hakemaan sen. Kun on aika jopa koko pv uhrata siihen.

Voitit? Tuntuu hullulta, että tuota sanaa käytetään tälläisessa yhteydessä, ostettaessa yhtä mukia monen tonnin hinnalla... Otsikosta kuvittelin, että olet jostain arvonnasta sen voittanut.

Luulen taas se nouto kun ei käy ,,niin kuin ei käy,, ;). Mutta kiitos ja ei kiitos en mä mikään hullu taas ole maksa mukista en tiedä mihin saman verran kun autosta. Taita nyt olla niin etten jaksa ko mukia enää etsiä ja itkeä. Vuoden verran sen jo yritän saada ja joka kerta huijareita vaan tulee vastaan.

[QUOTE="nainen";30342394]Oletko siis maksanut rahat jo vai vasta noudon yhteydessä pitäisi maksaa?[/QUOTE]

En ole maksanut, en ikinä maksa sellaisia summia kenenkään tilille, vain noudan. Myös syy miksi en maksa kun jos noin arvokas tavara menee rikki, ei se posti edes tee paljon mitään vaikka kuinka vakutettuna olis, selityksiä aina löytyy. Itse teen päivittäin lähityksiä ja tiedän mistä puhun. Ikävä vaan kun jotkut jaksa niin huijata ja vielä noin isoja summia pois ihmisiltä, on erilaisia ihmisiä ja jos en minä niin joku toinen ehkä olisi maksanut.

Yhteistyössä