Voitin 12,90 euroa.
Ego 25.04.2010 #4 Näin vapun kunniaksi voisitte ostaa kaikille palstalaisille kuoharipullot Teillä kun tuppaa nyt tota rahhoo olevan
Näin vapun kunniaksi voisitte ostaa kaikille palstalaisille kuoharipullot Teillä kun tuppaa nyt tota rahhoo olevan
äiti 25.04.2010 #7 Alkuperäinen kirjoittaja Ego: Näin vapun kunniaksi voisitte ostaa kaikille palstalaisille kuoharipullot Teillä kun tuppaa nyt tota rahhoo olevan Click to expand... miksi heti alkoholia?
Alkuperäinen kirjoittaja Ego: Näin vapun kunniaksi voisitte ostaa kaikille palstalaisille kuoharipullot Teillä kun tuppaa nyt tota rahhoo olevan Click to expand... miksi heti alkoholia?
f 25.04.2010 #11 Me voitettiin reilut 20 ? ja ajateltiin lähteä tänään autokaupoille. Onnea muillekin voittajille. On muuten ylpeä fiilis ku on niiiiiin loittovoittaja olo
Me voitettiin reilut 20 ? ja ajateltiin lähteä tänään autokaupoille. Onnea muillekin voittajille. On muuten ylpeä fiilis ku on niiiiiin loittovoittaja olo
bean 25.04.2010 #14 Katopa vaan, mullekin oli tullut 12,90 =) Hyvä, sillä rahalla saan maksettua yhden Turtles-hahmon jonka ostin huutonetistä... =)
Katopa vaan, mullekin oli tullut 12,90 =) Hyvä, sillä rahalla saan maksettua yhden Turtles-hahmon jonka ostin huutonetistä... =)
Pinki 25.04.2010 #15 Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä: Mä voitin 2 x 12,90. B) Click to expand... Taas...?
nellustiina 25.04.2010 #21 mulla oli 4 oikein eli voitin sen 12.9e mut sit mulla on se plus ominaisuus nii eiks se 5.7e tuu päälle ku oli lisänumeroista 1 oiekin :saint:
mulla oli 4 oikein eli voitin sen 12.9e mut sit mulla on se plus ominaisuus nii eiks se 5.7e tuu päälle ku oli lisänumeroista 1 oiekin :saint: