Voiteena öljyä?

• Viestiketjun aloittaja MindWill
  • Ensimmäinen viesti
MindWill
Voiko aivan normaalia öljyä käyttää siis ruokaöljyjä käyttää liukuvoiteena?
rypsiöljyä, kookos, ja kaikki nämä muutkin?
EHkäisynä on e-pilleri eli kortsu ei lipsahda pois :) Mutta voiko näitä käyttää?
Ja millä tuloksin?
kokemuksia?
Suosituksia?

ammattilainen
EHkäisynä on e-pilleri eli kortsu ei lipsahda pois :) Mutta voiko näitä käyttää?
Ja millä tuloksin?
kokemuksia?
Suosituksia?

voi käyttää, aitoja luonnontuotteita. Oliiviöljy on koostumukseltaan parempaa kuin rypsiöljy (paksumpaa, luistavampaa) sekä siinä on vitamiineja ja kosteuttaa ihoa.
osta kookosöljy luomuna luontaistuotekaupasta, voit käyttää myös ruuanlaittoon sekä varsinkin kuiva iho tykkää kookosöljystä, myös kasvot. Molemmat käyvät myös hierontaöljynä.

Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Ja millä tuloksin?
kokemuksia?
Suosituksia?

Perusteella suosittelen Tummeli nimistä lypsyvoidetta. On muuten hyä aine naimahommiin , käy myös anaaliin. Huomatkaa soveltuu myös koiran polkuanturoiden hoitoon!

Viimeksi muokattu:
Bigger-John
Minä pidän oliiviöljypohjaisista, koska niitä käyttäessä voi harrastaa suuseksiä vapaasti. Ei tartte varoa mitä aineita menee suuhun, kun nuo ruokaöljyt on tarkoitettukin syötäväksi.

On tietoa
Ja millä tuloksin?
kokemuksia?
Suosituksia?

Olin paljon poissa kotoa.Ruokateollisuuden palveluksessa.Joskus"kivan työkaverin kanssa yövuorossa kipaisi" Kortsun kanssa käytettäessä ruokaöljyt liuottaa kumia?"pidemmässä yhdynnässä"Olen rouva,pelkäsin että kumista jää jotain sisälle,ei olis aviosiipalle tehdä tunnustusta.
Paljaassa siittimessä toimii tosi,tosi hyvin.

Oli liukaste,etenkin kookkaasa hyvä.

Viimeksi muokattu:
vierailija
Olin paljon poissa kotoa.Ruokateollisuuden palveluksessa.Joskus"kivan työkaverin kanssa yövuorossa kipaisi" Kortsun kanssa käytettäessä ruokaöljyt liuottaa kumia?"pidemmässä yhdynnässä"Olen rouva,pelkäsin että kumista jää jotain sisälle,ei olis aviosiipalle tehdä tunnustusta.
Paljaassa siittimessä toimii tosi,tosi hyvin.

Oli liukaste,etenkin kookkaasa hyvä.
"On tietoa" - Paljaalla on parasta ja jos pelkää tulevan raskaaksi öljyä peliin ja anaaliin.

Yhteistyössä