Voita 6 kuukauden vaipat?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Tossa yläpalkissa oleva Liberon mainos, voita 6 kuukauden vaipat.
Niin miten siihen kilpailuun voipi osallistua vai onko vain huijausta että menisi sivuille?
Kuulun liberokerhoon ja tota palkkia klikkaamalla niin menee vaan kirjautumissivulle eikä siellä mitään tollasta kilpailua ole!

Tällänen löytyy kerhosivuilta:

Voita vaippoja koko äitiryhmälle

Juotteko kahvia tai teetä ja maistelette itsetehtyjä leivonnaisia? Lastenvaunut seisovat rivissä, ja vaihdatte ajatuksia synnytyksestä, vauvoista, imetyksestä ja nukkumisesta. Ystävystytte ja tapaatte yhä tiheämpään.
Oletko mukana äitiryhmässä?

Kerro meille, mitä hauskoja asioita teette yhdessä äitiryhmässänne - ja anna samalla muille äitiryhmille hyviä ideoita, miten hekin voisivat luoda läheisyyttä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta. Voit kertoa äitiryhmänne keksimistä yhteisistä toimintamuodoista tai antaa ideoita hyviksi keskustelunaiheiksi. Osallistukaa kilpailuun, niin voitte voittaa kasan vaippoja!
Näin valitsemme voittajat
Arvomme joka kuukausi yhden voittajatarinan ja lähetämme laatikollisen vaippoja - joka vastaa noin 3 kuukauden käyttöä - kaikille äitiryhmän jäsenille (vähintään 3 ja enintään 7 henkilöä).

Näin osallistutte:
Ilmoittakaa kaikkien ryhmään kuuluvien äitien nimet, kaikkien sähköpostiosoitteet sekä kunkin haluaman vaippakoon siltä varalta, että voitatte ja saatte palkinnoksi vaippoja.

Joo mut ei toi oo mun mielestä sama juttu koska siinähän on tosiaan 3kk käyttöön ne vaipat.
Mun mielestä toi mainos antaa ymmärtää että on kilpailu jossa voi voittaa puolen vuoden vaipat.
Harhaanjohtavaa mainontaa sanon minä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo mut ei toi oo mun mielestä sama juttu koska siinähän on tosiaan 3kk käyttöön ne vaipat.
Mun mielestä toi mainos antaa ymmärtää että on kilpailu jossa voi voittaa puolen vuoden vaipat.

Niin munkin mielestä toi ei oo aivan rehti mainos.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Musta kanssa aika harhaanjohtavaa, koska ei sieltä kyllä löydy sellasta missä vois voittaa ne puolen vuoden vaipat... Jos ne tosiaan tarkottaa tota öitikerho-hommaa niin on kyllä melkosta linssiin pissimistä.