Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Tämähän se loistoketju oli. Parempi jatkaa tätä kuin avata uusia Tumpelo-ketjuja.

Yksiselitteisesti jatketaan mihin jäätiin: Donald Trump, USA:n kaikkien aikojen huonoin presidentti.

Tosin eräs tutkimus väittää, että olisikin vaan toiseksi huonoin. Mitäs mieltä palstan mustat Trump-tukijat? Onko hän huonoin vai sittenkin parempi kuin Buchanan?



Mutta kaikki varmaan yksimielisiä siitä, että huonoin pressa ns. modernina aikana (Toisen maailmansodan jälkeen).
 
vierailija
Elä nyt sitten taas suutu kun Trump valitaan ressaks!
Ei valita, sen voin sulle luvata. Olen varmaan unohtanut tämän palstan 3 vuoden päästä, mutta sinä taas siinä vaiheessa varmaan hourailet jostain uusista ääntenlaskennoista. Ja sitten kun sekin homma on ohi, niin sitten alat laittaa niitä huumoriviestejä.

Ja jos vaslittais, niin se olisi merkki siitä, että maailmassa ja USA:ssa olisi pahempia ongelmia kun Trump. Se tarkoittais varmaan, että menis todella huonosti ja kansa innostuisi taas protestoimaan.
 
Ei valita, sen voin sulle luvata. Olen varmaan unohtanut tämän palstan 3 vuoden päästä, mutta sinä taas siinä vaiheessa varmaan hourailet jostain uusista ääntenlaskennoista. Ja sitten kun sekin homma on ohi, niin sitten alat laittaa niitä huumoriviestejä.

Ja jos vaslittais, niin se olisi merkki siitä, että maailmassa ja USA:ssa olisi pahempia ongelmia kun Trump. Se tarkoittais varmaan, että menis todella huonosti ja kansa innostuisi taas protestoimaan.
Trump on oiva presidentti, onneksi suuri osa osaa arvostaa Usassa häntä ja hänen aikaansaannoksia. Hänet valitaan aivan varmasti uudelleen.:)
 
vierailija
Valittiinhan, joko unohdit?
En tiedä onko tämä jotain teinimäistä leikkiä, mutta USA:n pressaksi valittiin viimeksi Joe Biden. Vaalit oli 2019 ja presidentin virkaan hän astui tammikuussa 2020.

Mutta tosiaan 2015 voitti vaalit ja oli presidenttinä 2016-2020. Ihan noin muistutukseksi.

Jos kiistät tämän, niin sitten elämme toisenlaisissa todellisuuksissa.
 
  • Haha
Reactions: Elena777
En tiedä onko tämä jotain teinimäistä leikkiä, mutta USA:n pressaksi valittiin viimeksi Joe Biden. Vaalit oli 2019 ja presidentin virkaan hän astui tammikuussa 2020.

Mutta tosiaan 2015 voitti vaalit ja oli presidenttinä 2016-2020. Ihan noin muistutukseksi.

Jos kiistät tämän, niin sitten elämme toisenlaisissa todellisuuksissa.
No ei tietenkään ole leikkiä?
Mulle vaan on hoettu sitä ''Joko on tammikuu'' ja pälä pälä ynnynnynnyy, että aattelin kokeilla samaa geimiä....ei ilmeisesti toimikkaan kahteen suuntaan, sori siitä :/
 
vierailija
No ei tietenkään ole leikkiä?
Mulle vaan on hoettu sitä ''Joko on tammikuu'' ja pälä pälä ynnynnynnyy, että aattelin kokeilla samaa geimiä....ei ilmeisesti toimikkaan kahteen suuntaan, sori siitä :/
Täällä kun todellisuutta ja mediaa sekoitetaan niin iloisesti, niin ei voi tietää koska joku on vakavissaan. Mä olen kyllä tämän ketjun perusteella aika varma, että ainakin tää sun "siskosi" aika pitkään ainakin puolittain uskoi että joku ihme tapahtuis.

Olitteko te muuten rebuja ns. ennen Trumpia. Eli herättikö McCainin ja Obaman vaalitaistelu samanlaista kiihkoa? Tai aikaisemmat Bush vastaan Gore etc...
 
Täällä kun todellisuutta ja mediaa sekoitetaan niin iloisesti, niin ei voi tietää koska joku on vakavissaan. Mä olen kyllä tämän ketjun perusteella aika varma, että ainakin tää sun "siskosi" aika pitkään ainakin puolittain uskoi että joku ihme tapahtuis.

Olitteko te muuten rebuja ns. ennen Trumpia. Eli herättikö McCainin ja Obaman vaalitaistelu samanlaista kiihkoa? Tai aikaisemmat Bush vastaan Gore etc...
Siis mä uskon, että Trumpista voi vielä tulla presidentti tai ainakin hänen pojastaan, miksi ei voisi tulla?
Ai niin ku se on niin kamala....eikun.

Olen aina ollut rebujen puolella enemmän, tai no joskus nuorena demujen. Kuin?
Eikä mulla mitään kiihkoa ole, siis politiikan suhteen ainakaan, enemmän se kiihko tuntuu olevan Trumpin vastustajien puolella...mä otan nää jutut melko chillisti ja seuraan huvittuneena liberaalien raivoa.
 

Yhteistyössä