Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oletin, että Trump on huono valtiomies mutta osoittautui vielä huonommaksi.
Siinä mun virhe.
EI tää ole sinällään voittamisen ja häviämisen kysymys, eikä väärässä oleminen ole ratkaisevaa. Vaan se, että myöntääkö sen.

Vuonna 2015 mä luotin Clintonin voittoon, vaikka pelkösin kyllä pahinta. Eli oli väärässä. Trumpia pelkäsin, mutta ajattelin, että ei hän loppujen lopuksi niin paha varmaan ole. Olin tässäkin väärässä, oli pahempi. Hänen perintönsä on nimenomaan vastakkainasettelun vakava syventäminen.

Mun töissä joku vitsaili Trumpin valinnasta jotenkin näin: " Aina näitä liioitellaan näitä vaikutuksia, kyllähän 30-luvullakin monet kauhistelivat Hitlerin valtaannousua mutta ihan hyvinhän se sitten meni."

Että semmosta. Ja oikeessahan olikin. Kyseinen kaveri pääsi melkein vuosikymmenen loppuun aloittamatta yhtään sotaa.
 
vierailijapersu
Oletin, että Trump on huono valtiomies mutta osoittautui vielä huonommaksi.
Siinä mun virhe.
Tiesin mahdottomaksi tyypiksi mutta sen umpihulluus yllätti minut täysin, eli housut kintuissa

Arviointivirheeksi voisin sanoa minäkin, mutta en ota itseeni. Onneksi siitä päästään. Koko maailma pääsee :)

Etäskåålit sinne Kanadaan Trumpin tappion kunniaksi huurteisen kanssa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma

Että semmosseet todisteet tälläkertaa.
Ihan mielenkiinnolla odotan millaisia selityksiä kuulee.

Olivatko nämä luvatta paikalla ilman valvojia ja mitä he vetivät pöydän alta ja minne ne menivät.

Mulla on sellainen kutina, että nämä tallenteet ovat olleet jo pidemmän aikaa tiedossa. Eikä muitakaan kovia todisteita esitetä vielä. Annetaan ihmisten valehdella ja antaa vääriä tietoja niin näistäkin voi sitten syyttää heitä.

Toivottavasti kaikki vilpissä mukana olleet saavat elinikäiset tuomiot!(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tiesin mahdottomaksi tyypiksi mutta sen umpihulluus yllätti minut täysin, eli housut kintuissa

Arviointivirheeksi voisin sanoa minäkin, mutta en ota itseeni. Onneksi siitä päästään. Koko maailma pääsee

Etäskåålit sinne Kanadaan Trumpin tappion kunniaksi huurteisen kanssa
Todella jännä kun näemme asiat niin eri tavoin.

Mä pidän Trumpia ihan kelpo pressana - erikoisesta käytöksestään huolimatta.

Media on ollut yököttävä, korruptoitunut, asenteellinen ja vilpillinen häntä kohtaan koko 4 vuotta niin en ihmettele yhtään hänen asennettaan vm:aa kohtaan.
Trumpin hermot ovat kyllä timangia!

Kun hermo meni - oli ihan hyvin sanottu ja oikein: ”Don’t talk to me like that - I’m the president...(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777


Täytyy sanoa, että jos sisällissota Usassa syntyy - on se valtamedian syytä. Demarit olettaa, että heiltä on viety voitto.
Kukaan ei tunnu käsittävän että Biden ei ole presidentti - Trump on ja on mahdollisesti vielä jatkossakin. Valtamedia on suoltanut mitä sattuu ja toki demarit haluavat uskoa vm:aa ja uskookin. Harmi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija


Täytyy sanoa, että jos sisällissota Usassa syntyy - on se valtamedian syytä. Demarit olettaa, että heiltä on viety voitto.
Kukaan ei tunnu käsittävän että Biden ei ole presidentti - Trump on ja on mahdollisesti vielä jatkossakin. Valtamedia on suoltanut mitä sattuu ja toki demarit haluavat uskoa vm:aa ja uskookin. Harmi.
Hae nainen apua. Pian.

Olen referoinut tätä ketjua ja muuta Suomessa käytyä keskustelua Yhdysvalloissa asuville ystävilleni (myös republikaaneja kannattaville, mm. serkkuni), ja kaikki normaalilla järjellä varustetut ymmärtävät, että istuva presidentti ei voi hyvin ja että hän on saanut paljon pahaa aikaan maassa.
 
Hae nainen apua. Pian.

Olen referoinut tätä ketjua ja muuta Suomessa käytyä keskustelua Yhdysvalloissa asuville ystävilleni (myös republikaaneja kannattaville, mm. serkkuni), ja kaikki normaalilla järjellä varustetut ymmärtävät, että istuva presidentti ei voi hyvin ja että hän on saanut paljon pahaa aikaan maassa.
Höpö höpö.:LOL:

Teot puhuu puolestaan. Trump on saanut paljon hyvää aikaan (en aio luetella niitä sinulle sadatta kertaa).
 
Noh, Team Trumpilla on dominionkoneisiin 8h ratsausoikeus. En tiedä ovatko jo saaneet ratsattua.

Selkeästi vilppi on tapahtunut.
Niin tai tekevät niinkun aamu uutisissa sanoi yksi mies viime viikolla ''Lopullista, täydellistä, täydellistä tulosta tuskin saadaan koskaan selville....mutta mitään vaalivilppiä ei selvästi ole tapahtunut.'' (tuon loppuosan sanoi jotenkin nopeammin, kuin alkuosan lauseesta).
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Niin tai tekevät niinkun aamu uutisissa sanoi yksi mies viime viikolla ''Lopullista, täydellistä, täydellistä tulosta tuskin saadaan koskaan selville....mutta mitään vaalivilppiä ei selvästi ole tapahtunut.'' (tuon loppuosan sanoi jotenkin nopeammin, kuin alkuosan lauseesta).
Ja video missä siirtelivät varkain ääniä läjäpäin niin väittivät, että siellä oli vesivahinko.
Joo, joskus oli ko. centerissä ylitsevuotava kusilaari mutta todisteet näyttivät että sillä ei ollut mitään tekemistä asian kanssa.

Demonien selitykset sen kuin paranevat!:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ja video missä siirtelivt varkain ääniä läjäpin niin vittivät että siellä oli vesivahinko.
Joo, joskus oli ko. centerissä ylitsevuotava kusilaari mutta todisteet näyttivät että sillä ei ollut mitään tekemistä asian kanssa.

Demonien selitykset sen kuin paranevat!
Joo, mun nuorimmainen poika näytti mulle samaisesta tilanteesta videoita...on ne epätoivoisia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä