Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta siis mitä tulee tähän Fixit tapahtumaan niin hyvä juttu!

Se, että sinä et kannata Persuja tai näitä poliittisesti puolueettomia patriootteja ei ole keneltäkään pois -
he ovat hyvin suosittuja ihan ilman sinun panosta.
Ai puolueettomia kuten ne jotkut Venäjä-mieleiset äärioikeistolaiset?

Näin äkkiseltään sanoisin, että melkoisen sekalaista sakkia ja veikkaan, että kaikki noista eivät edes tajua, mitä kaikkea ovat siellä kannattamassa ja kenen pussiin.
 
vierailija
Hei hassu harmaa - älä päästä mun kirjoituksia menemään noin tunteisiin.
Ne on mun mielipiteitä ja analysoit ne joka kerta väärin.

Esim. en ole Trump-fani, ja olen äänestänyt normaalisti kokoomusta.
Enkä ole venäläinen, vaikka kuinka kehoitat mua palaamaan takaisin Venäjään.
Hassu harmaa..
Kevyttä peppukipuilua huomattavissa.. jaxuhalit, älä ota tätä palstailua liian vakavasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
vieralija
No voi sentään..

Tyhmyydestä sakotetaan. Ja nöitä on paljon joilta on saatu kerättyä rahaa, toki harvalta moista summaa.

Tämä viimeinen operaatio on Trumpilta ja hänen tiimiltään puhdas rahankeräysoperaatio. Eli kerätään kymmeniö miljoonia, oikeasti tuohon prosessiin pistetään pieni osa tästä. Pidetään kovaa melua, mutta oikeuteen ei mennä. Oikeuteen ei mennä siksi, että siellä pitää vannoa vala ja jos alkaa jauhaa ihan puuta heinää (niinkuin Trump ja lakeijansa tekevät), joutuu vastuuseen.

Koskahan Elena ja Lissu tajuavat, että tämä viimeinen Trump-Giuliani-kuvio on vain tätä varten.

En silti ymmärrä miksi Trump rahastaa kannattajiaan tällä tavalla. Onko vaan tullut sellainen tunne, että voi loputtomasti käyttää tuota porukkaa hyvöksee? Todennäköisesti näin ja vielä todennäköisesti on oikeassa: voi käyttää suurinta osaa. Tosin nyt tämä yksittäinen miljonääri tuli katumapäälle kun tajusi millaisessa kusetuksessa mukana.

Lissulle ja Elenalle tiedoksi:

1) Aivan kaikki Trumpin väitökset vaalivilpistä ovat olleet ilman mitään oikeudelle kelpaavia todisteita. Korkein oikeus ei ota käsittelyyn sellaisia kanteita, jotka kaatuneet todisteiden totaaliseen puutumiseen. Nämä etenkin Lissun esittämät spekulaatio-jutut eivät siis ole mitään todisteita.

2) 14.12. valitsijamiehet äänestävät Bidenin presidentiksi. Joka ei tätä tajua, ei tunne USA:n vaalijärjestelmää

3) Jos Trump elöttelee toiveita valtansa jatkumisesta, se perustuu seuraavaan: Hän kuvittelee, että jotkut osavaltiot voisi kieltäytyä noudattamasta äänestystulosta ja lähettäisivät toiset (Trumpille suosiolliset tai jopa Trumpin omat) valitsijamiehet. Ja nämä kääntäisivät kelkan. Tätä voisi melkein pitää vallankaappausyrityksenä. Toinen vaihtoehto on sitten ihan suora aseellisen vallankaapauksen yritys. Silti uskon, että loppupeleissä ja isossa kuvassa USA:n armeija on lojaali demokratialle ei Trumpille.

Siksi olenkin teiltä kysynyt, että onko teidän mielestänne Biden ja demokraatit niin paha asia, että toivoisitte viimeisen vaihtoehdon toteutuvan. Eli Bidenin voitto pestäisiin pois ja pesuveden mukana menisi demokratia?
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Juu, hassu harmaa nyt on vaan vähän hassu, ei se meiltä ole pois. Päinvastoin; hän tuo oivan lisän palstalle.
Hassu harmaa voisi rekata itsensä Hassuna harmaana!
Olen yksi näistä monista harmaista ja en ottaisi nikkiä tuon perusteella. En missään oloissa käyttäisi tuollaista "peppukipuilu"-termiä.

Tämä palsta todelakin tarvitsisi erilaisia näkemyksiä, mutta luulen kuitenkin, että tämä monille keskustelupalstoille levinnyt "persut vs. muu maailma"-ajattelu estää todellisen keskustelun. Eli eriäviä mielipiteitä ei hyvöksytä ja keskustelu menee heti whataboutismiksi ja muuksi argumentaatiovirheilyksi.

Ääriainesta on monissa puolueissa, eniten mielestäni persuissa. Sitten seuraa ehkä Vasemmisto, Vihreät, Kristilliset. Muissa puolueissa sen osuus kyllä minimi (tai nolla).

Mielestäni persuissa ääriaines saanut äänensä ylivoimaisesti parhaiten kuuluville. Siitä esimerkkinä tuo FIXIT-rally. Kaikki sellaiset puolueet, joissa äärinainekselle jotain roolia, ovat minulle ehdottamasti EI: Persut ja vasemmisto. Kristillisiä en äänestäisi muutenkaan. Vihreät rajamailla.
 
vierailija
Mielestäni persuissa ääriaines saanut äänensä ylivoimaisesti parhaiten kuuluville. Siitä esimerkkinä tuo FIXIT-rally. Kaikki sellaiset puolueet, joissa äärinainekselle jotain roolia, ovat minulle ehdottamasti EI: Persut ja vasemmisto. Kristillisiä en äänestäisi muutenkaan. Vihreät rajamailla.
mutta vassarit ja vihreäthän on käytännössä sama asia
 
vierailija
Miten Trumpin asianajajat on niin laista tietämättömiä et nostaa kanteita asioista joiden määräajat on menneet umpeen?
Postiäänestys on lisätty lakiin aikoja sitten, eikä siitä voi enää valittaa vetoomalla perustuslakiin, mut nää tekee sen silti?
 
Olen yksi näistä monista harmaista ja en ottaisi nikkiä tuon perusteella. En missään oloissa käyttäisi tuollaista "peppukipuilu"-termiä.

Tämä palsta todelakin tarvitsisi erilaisia näkemyksiä, mutta luulen kuitenkin, että tämä monille keskustelupalstoille levinnyt "persut vs. muu maailma"-ajattelu estää todellisen keskustelun. Eli eriäviä mielipiteitä ei hyvöksytä ja keskustelu menee heti whataboutismiksi ja muuksi argumentaatiovirheilyksi.

Ääriainesta on monissa puolueissa, eniten mielestäni persuissa. Sitten seuraa ehkä Vasemmisto, Vihreät, Kristilliset. Muissa puolueissa sen osuus kyllä minimi (tai nolla).

Mielestäni persuissa ääriaines saanut äänensä ylivoimaisesti parhaiten kuuluville. Siitä esimerkkinä tuo FIXIT-rally. Kaikki sellaiset puolueet, joissa äärinainekselle jotain roolia, ovat minulle ehdottamasti EI: Persut ja vasemmisto. Kristillisiä en äänestäisi muutenkaan. Vihreät rajamailla.
Voi ei, tuliko yllätyksenä että enemmistö ihmisistä ei jaa samaa mielipidettä kanssasi - minulle ei. :giggle:

Poljet jalkaa ja haukut henkilöitä koska he eivät ole kanssasi samaa mieltä - tuo Hassu harmaa sopisi sinulle oikein mainiosti.:sneaky:
 
Alkaako yhtään nolottaa tuo loputon vänkääminen ja loputtomien valejuttujen levittäminen? No okei okei, olet ollut hyväuskoinen hassuliini
En ole vängännyt mistään. Tässä ketjussa on esitetty omia mielipiteitä, faktoja ei tässä ketjussa ole (katso faktan määritelmä jos se on sinulle epäselvä).:)

Eli jäitä hattuun Hassu harmaa❤, ja älä turhaa pahoita mieltäsi siitä, että muut eivät jaa samaa mielipidettä kuin sinä.(y)
 

Yhteistyössä