Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tällä palstalla ei montaa silakkaa ole, persuja lähinnä. Ja melkoista vastakkainasettelua tuo, että pistetään aina ne samat maahanmuuttoasiat samaan laariin kuin Trumpin puolustus.

Aika moni persukin Suomessa kai vastusti Trumpia, aika fifty-fifty. Minä en taatusti ole mikään silakka, suhtaudun maahanmuuttoon aidosti kriittisesti (mutta se ei ole sama kuin maahanmuuttokriittisyydeksi, se on nykyään synonyymi sille, että poliittisessa näkemyksessä maahanmuuttoasiat ovat ihan keskiössä ja asenne maahanmuuttoon erittäin kielteinen).

Lisbethiä on kritisoitu erittäin areveluttuvien lähteiden käytöstä. Ihan sama mitä asiaa ajaa vastaavilla. Yhtälailla se on epäuskottavaa.
Jälleen kerran, hyvin samoilla linjoilla sinun kanssasi.

Mä en mihinkään tuollaisiin "liikkeisiin" liity, suuntaan tai toiseen. Mutta en voi sietää sitä, että välitetään ihan täyttä huuhaata ja siten ehkä jotkut tarttuvat siihen. Just ilmiannoin FB:ssä yhden henkilön, joka laittoi niin täyttä salaliittoteoriasontaa, ja jotkut tähän tarttuvat ehkä, vähän herkemmät, nuoret vaikkapa. Välitti jonkun "muka" lääkärin huonosti käännytetyn lausunnon, jonka mukaan näillä tulevilla koronarokotteilla (joista yksikään ei ole vielä virallisesti hyväksytty), yritetään muuttaa ihmisen RNA:ta.. ja istuttaa ihmisiin jotakin, joka muuttaa ajattelu- ja toimintatapaamme.

Siis ihan oikeasti. Sitten nämä ihmiset sanovat ajattelevansa "omilla aivoillaan".
 
Jälleen kerran, hyvin samoilla linjoilla sinun kanssasi.

Mä en mihinkään tuollaisiin "liikkeisiin" liity, suuntaan tai toiseen. Mutta en voi sietää sitä, että välitetään ihan täyttä huuhaata ja siten ehkä jotkut tarttuvat siihen. Just ilmiannoin FB:ssä yhden henkilön, joka laittoi niin täyttä salaliittoteoriasontaa, ja jotkut tähän tarttuvat ehkä, vähän herkemmät, nuoret vaikkapa. Välitti jonkun "muka" lääkärin huonosti käännytetyn lausunnon, jonka mukaan näillä tulevilla koronarokotteilla (joista yksikään ei ole vielä virallisesti hyväksytty), yritetään muuttaa ihmisen RNA:ta.. ja istuttaa ihmisiin jotakin, joka muuttaa ajattelu- ja toimintatapaamme.

Siis ihan oikeasti. Sitten nämä ihmiset sanovat ajattelevansa "omilla aivoillaan".
Olen kuullut tuosta RNA keissistä ja siitä myös sen, että se oli ihan julkista tietoa.

Muuta en ole kuullut - enkä asiaan perehtynyt. Täytyy katsella kun ennättää, kiitos kun muistutit.

Jokainen nopeasti kokoon kyhätty rokote on varmasti riski. Rokote vaatii pitkää tutkintaa ja ihmiskokeita.
Ikäviä esimerkkejä nopeasti markkinoille tuoduista rokotteista meillä on muun muassa sikapiikistä.
 
hyvää tekstiä
Tunteet kuumenivat Pöllöraadissa: "Trump on vähän kuin korona"
JULKAISTU 06.11.2020 09:00

Huikea uutisviikko huipentui tänään MTV Uutisten Uutisaamussa Pöllöraatiin, jossa ruodittiin muun muassa Yhdysvaltain presidentinvaaleja.

MustReadin vastaava päätoimittaja Anne Moilanen kertoi seuranneensa vaaleja jännityksellä.
– Trump on vähän niin kuin korona, oli tosi hirveää kun se tuli, mutta nyt siihen on ikään kuin tottunut. Trump on jo kerran valittu ja olen valmistautunut jälleen pahimpaan.

Jos toisin käy, olen iloisesti yllättynyt, Moilanen sanoi.
MTV Uutisten toimittaja Antonia Berg on sitä mieltä, että Trump on itse tehnyt typeryyksiä ja karkottanut äänestäjiään.

Iltalehden toimittaja Juha Ristamäki pohtii, että Trumpin tyyliin kuuluu meuhkaaminen ja tietynlainen habitus, mutta melko vähän hän on konkreettisesti toteuttanut niitä uhkauksiaan. Ristamäen mukaan Suomen kannalta Trumpin talouspolitiikka oli jopa hyvä juttu, sillä silloin on satsattu Itämeren ja Baltian turvallisuuteen.

– En ole ollut Trumpin kaudesta niin kauhuissani. Tietysti hänen tyylinsä on ollut aika groteski, mutta jos katsoo, mitä hän on muuten tehnyt, niin ei tämä Suomelle ja Yhdysvalloille mitenkään niin kauheaa aikaa ole ollut, Ristamäki sanoi.
Moilanen oli eri mieltä Ristamäen kanssa.

– Onhan se ollut kävelevä katastrofi koko mies. Järkyttävä sovinisti, 18 naista on syyttänyt häntä seksuaalisesta ahdistelusta.
Kaikki hänen rasistiset puheensa ja muurin rakentaminen, Moilanen sanoi.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
Olen kuullut tuosta RNA keissistä ja siitä myös sen, että se oli ihan julkista tietoa.

Muuta en ole kuullut - enkä asiaan perehtynyt. Täytyy katsella kun ennättää, kiitos kun muistutit.

Jokainen nopeasti kokoon kyhätty rokote on varmasti riski. Rokote vaatii pitkää tutkintaa ja ihmiskokeita.
Ikäviä esimerkkejä nopeasti markkinoille tuoduista rokotteista meillä on muun muassa sikapiikistä.
Ai että ihan julkista tietoa.. niin kuin missä? Se ei myöskään tarkoita, että olisi totta, että rokotteella yritettäisiin ihmisiä jotenkin muokata.. Kai sä nyt sen tajuat? :)

Totta kai vaatii tutkimusta ja kokeita. Siksi olikin naurettavaa, että Putin jo vähän aikaa sitten hehkutti jotakin Sputnik-rokotetta ja Trump "lupasi" Yhdysvaltojen kehittävän nopeasti rokotteen. Kaksi hölösuuta, joiden maissa on korona levinnyt pahasti ja ihmisiä kuollut, koska heidän presidenttinsä väheksyivät tautia.
 
vierailija
Totta kai vaatii tutkimusta ja kokeita. Siksi olikin naurettavaa, että Putin jo vähän aikaa sitten hehkutti jotakin Sputnik-rokotetta ja Trump "lupasi" Yhdysvaltojen kehittävän nopeasti rokotteen. Kaksi hölösuuta, joiden maissa on korona levinnyt pahasti ja ihmisiä kuollut, koska heidän presidenttinsä väheksyivät tautia.
Väitätkö koronaroketteiden kehittämisen olleen hidasta?
 

Yhteistyössä