Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
FLAT EARTH RULES
En tiiä oliko Lissulla kauheesti uskottavuutta ennenkään, mutta tämä ketju vie sen rippeetkin.

Voi, voi Lissu. Kaivat nyt maata alta myös kaikelta muultakin propagandaltasi mitä tänne syötät. Nyt lähes kaikki tajuaa, että juttusi voivat olla täysin perättömiä.
 
vierailija
Ihmiset nauravat eri asioille. Pääasia lienee se, että asia tulee ymmärretyksi?

Eikö kannattaisi keskittyä sisältöön jonkun pienen kirjoitusvirheen sijaan?
Tuota.. kun ei ollut "joku pieni kirjoitusvirhe" vaan useita, esim. kahdella rivillä kirjoittanut "district" kahteen kertaan väärin, nimiä kirjoitettu väärin, sanoja oli yhtenä pötkönä ilman välilyöntejä ym. ym.

Asiakirjoissa oli leikattu ja liimattu yksittäisiä lauseita jne.

Sellainen EI anna vakuuttavaa kuvaa.
 
vierailija
Tämän ketjun anti.... Niih... Koska en viitsi mennä henkilökohtaisuuksiin, niin eipä tässä mitään lisättävää.

Jos keskustelupalstat olisivat laadukkaita ja keskustelu haluttaisiin pitää sellaisena, tietynlainen valheiden levittäminen pitäisi olla kiellettyä. Toki sitten huumoriketjut erikseen.

Onko Suomessa (tai missään) muuten mitään sellaisia keskustelufoorumeita, joissa keskusteluun kohdistuu edes tietynlaista valvontaa?

Tää meno on ihan Suoli24.
 
vierailija
Tämä paslta tuhoutui viimeistään 2015. Se on ma mu jen vika. Mitö tuli tönne. Meni eukoilla päät sekaisin. Tosin kyllä täällä pyörii aika paljon "miehiökin". Taitaa pääosin tosin ne miehet olla niinkuin tuo M1es, joka voidaan kai luokitella simpiksi.
 
vierailija
Katso Lissu tuota kopioitua kohtaa asiakirjoista, ja sano, onko selkeää kieltä.. nuo kohdat, joissa sanat ovat yhtenä pötkönä. En tiedä, onko napsuttanut miestä väkevämpää vai onko oikeasti vain todella tasapainoton henkilö kyseessä.

 
vierailija
Tämän ketjun anti.... Niih... Koska en viitsi mennä henkilökohtaisuuksiin, niin eipä tässä mitään lisättävää.

Jos keskustelupalstat olisivat laadukkaita ja keskustelu haluttaisiin pitää sellaisena, tietynlainen valheiden levittäminen pitäisi olla kiellettyä. Toki sitten huumoriketjut erikseen.

Onko Suomessa (tai missään) muuten mitään sellaisia keskustelufoorumeita, joissa keskusteluun kohdistuu edes tietynlaista valvontaa?

Tää meno on ihan Suoli24.
Ellei pahempi.
 
normaali vierailija
En tiiä oliko Lissulla kauheesti uskottavuutta ennenkään, mutta tämä ketju vie sen rippeetkin.

Voi, voi Lissu. Kaivat nyt maata alta myös kaikelta muultakin propagandaltasi mitä tänne syötät. Nyt lähes kaikki tajuaa, että juttusi voivat olla täysin perättömiä.
Tänne on syntynyt Kahden kerroksen 2+ väki

-normaalit palstalaiset
-huuhaalissut & pieni tiiminsä (joihin kukaan muu ei osaa enää suhtautua normaalisti)
 
Tuota.. kun ei ollut "joku pieni kirjoitusvirhe" vaan useita, esim. kahdella rivillä kirjoittanut "district" kahteen kertaan väärin, nimiä kirjoitettu väärin, sanoja oli yhtenä pötkönä ilman välilyöntejä ym. ym.

Asiakirjoissa oli leikattu ja liimattu yksittäisiä lauseita jne.

Sellainen EI anna vakuuttavaa kuvaa.
Sellasta se on. Uskon, että asia on kuitenkin selvinnyt lukijalle?
 
En tiiä oliko Lissulla kauheesti uskottavuutta ennenkään, mutta tämä ketju vie sen rippeetkin.

Voi, voi Lissu. Kaivat nyt maata alta myös kaikelta muultakin propagandaltasi mitä tänne syötät. Nyt lähes kaikki tajuaa, että juttusi voivat olla täysin perättömiä.
Siis, se, että täällä vaihdetaan mielipiteitä ja videoita on nyt syönyt ihmisiltä uskottavuuden?

Tässä sinulle:

 
Tänne on syntynyt Kahden kerroksen 2+ väki

-normaalit palstalaiset
-huuhaalissut & pieni tiiminsä (joihin kukaan muu ei osaa enää suhtautua normaalisti)
Ei sovi unohtaa ihanaa hassua harmaata, jolle toisen mielipide on melko kamala juttu! Hän ei tahdo millään ymmärtää, että joku saattaa olla eri mieltä hänen kanssaan. Hän pahoittaa mielensä niin kovasti että jutut alkavat kiertää kehää - lähinnä hänen mielestä väärän mielipiteen ilmaisseita haukkuen.:sneaky:
 
vierailija
Ei sovi unohtaa ihanaa hassua harmaata, jolle toisen mielipide on melko kamala juttu! Hän ei tahdo millään ymmärtää, että joku saattaa olla eri mieltä hänen kanssaan. Hän pahoittaa mielensä niin kovasti että jutut alkavat kiertää kehää - lähinnä hänen mielestä väärän mielipiteen ilmaisseita haukkuen.
Joo, täällähän ei yhtään haukuta jotain mielipiteitä, jotka esim. viittaisivat hieman vihertävämpiin tai vasemmistolaisiin ajatuksiin?
 
vierailija
Niin minulla oli joskus kauan sitten tänne nikki. Sinä et tänne muistaakseni silloin kirjoitellut. Ihan eri porukka täällä silloin. Keskusteltiin lapsista ja vanhemmuudesta. Toki muustakin.

Politiikastakin juteltiin joskus. Ihmiset oli eri mieltä, mutta ihan pärjöttiin valtamedian linkeillä. Ei tarvinut kaivaa mitään puolueellista hörhökamaa.

Sitten mulla palstailu väheni ja unohdin salasanakin tai ehkä profiili poistettiin, ei muistikuvaa. Joskus sitten tullut harmaana käymään. Meno kyllä muuttunut aika paljon.

Joskus tehnyt mieli kirjautua uudelleen, mutta sitten todennut, että miksi mä täällä väittelisin ihan höpöjä sellaisia ihmisiö vastaan joiden mielipiteet oikeassa maailmassa ihan marginaalisia. Ihan oikeesti mietin "Who are these people".
 
vierailija
Ei sovi unohtaa ihanaa hassua harmaata, jolle toisen mielipide on melko kamala juttu! Hän ei tahdo millään ymmärtää, että joku saattaa olla eri mieltä hänen kanssaan. Hän pahoittaa mielensä niin kovasti että jutut alkavat kiertää kehää - lähinnä hänen mielestä väärän mielipiteen ilmaisseita haukkuen.
Kovasti sulle on tässäkin ketjussa koitettu selittää et saat uskoa ihan mihin haluat mut totuudeksi et voi sanoa asiaa mitä et voi todistaa.
 
vierailija
Niin minulla oli joskus kauan sitten tänne nikki. Sinä et tänne muistaakseni silloin kirjoitellut. Ihan eri porukka täällä silloin. Keskusteltiin lapsista ja vanhemmuudesta. Toki muustakin.

Politiikastakin juteltiin joskus. Ihmiset oli eri mieltä, mutta ihan pärjöttiin valtamedian linkeillä. Ei tarvinut kaivaa mitään puolueellista hörhökamaa.

Sitten mulla palstailu väheni ja unohdin salasanakin tai ehkä profiili poistettiin, ei muistikuvaa. Joskus sitten tullut harmaana käymään. Meno kyllä muuttunut aika paljon.

Joskus tehnyt mieli kirjautua uudelleen, mutta sitten todennut, että miksi mä täällä väittelisin ihan höpöjä sellaisia ihmisiö vastaan joiden mielipiteet oikeassa maailmassa ihan marginaalisia. Ihan oikeesti mietin "Who are these people".
Joo sama juttu. Meno on kyllä muutamassa vuodessa muuttunut ihan kummalliseksi. Aikanaan, kun aloitin, oli ihan kivaa. Kauan sitten.
 
vierailija
Missä on kerrottu, että ilman palkkaa?

Mutta, jos oikeasti on halua toimia oikein niin se tehdään vaikka sitten ilman palkkaa.

Niin isosti on maine nyt kyseessä, että ihan varmasti tukea väitteille löytyy. Ja kyllähän tuo vilppi on näkynyt ihan tavan kansalaisillekin niin miksi ei joku tuomarikin tätä näkisi...
Mielestäsi, jos erotetaan, vou silti saada palkkaa?
Kyllä isot asiat kyseessä, varmaan se uskoo noi salaliittoteoriat itsekin. Uskoo moni litteään maahan tai alieneihinkin.
 
Katso Lissu tuota kopioitua kohtaa asiakirjoista, ja sano, onko selkeää kieltä.. nuo kohdat, joissa sanat ovat yhtenä pötkönä. En tiedä, onko napsuttanut miestä väkevämpää vai onko oikeasti vain todella tasapainoton henkilö kyseessä.

Voi olla, että osalla on tosiaan vaikeuksia ymmärtää tuota tekstiä...?
Itse en kuulu näihin, eikä minua häiritse muutamat kirjoitusvirheet, luen niitä päivittäin kun opettajat lähettelevät viestejä Wilmaan, enkä itsekään kirjoitisvirheiltä voi välttyä.
Joskus ne hävettää, usein todin naurattaa, mutta kirjoitusvirheitä on kaikkialla - ehkä enemmän kuin ennen?
 
vierailija
Voi olla, että osalla on tosiaan vaikeuksia ymmärtää tuota tekstiä...?
Itse en kuulu näihin, eikä minua häiritse muutamat kirjoitusvirheet, luen niitä päivittäin kun opettajat lähettelevät viestejä Wilmaan, enkä itsekään kirjoitisvirheiltä voi välttyä.
Joskus ne hävettää, usein todin naurattaa, mutta kirjoitusvirheitä on kaikkialla - ehkä enemmän kuin ennen?
Eivät nuo ole muutamia kirjoitusvirheitä :D Siellä on se yksi nimikin kirjoitettu kaksi vai kolmekin kertaa päin helkuttia. Ammattilaiselta tuo on huolimatonta työtä, eikä mitään muuta.

Jos saisit esim. lainapaperit tai asunnonostopaperit tuollaisessa muodossa, niin olisit varmasti ihmeissäsi. että mitä tämä oikein on.

Jos ihminen ei osaa tuottaa kunnollista tekstiä, niin miten hän voi olla uskottava vaativassa lakijutussa? Kysyn vaan.
 
Niin minulla oli joskus kauan sitten tänne nikki. Sinä et tänne muistaakseni silloin kirjoitellut. Ihan eri porukka täällä silloin. Keskusteltiin lapsista ja vanhemmuudesta. Toki muustakin.

Politiikastakin juteltiin joskus. Ihmiset oli eri mieltä, mutta ihan pärjöttiin valtamedian linkeillä. Ei tarvinut kaivaa mitään puolueellista hörhökamaa.

Sitten mulla palstailu väheni ja unohdin salasanakin tai ehkä profiili poistettiin, ei muistikuvaa. Joskus sitten tullut harmaana käymään. Meno kyllä muuttunut aika paljon.

Joskus tehnyt mieli kirjautua uudelleen, mutta sitten todennut, että miksi mä täällä väittelisin ihan höpöjä sellaisia ihmisiö vastaan joiden mielipiteet oikeassa maailmassa ihan marginaalisia. Ihan oikeesti mietin "Who are these people".
Niin, minäkin ajattelen samoin, ihan vain sillä perusteella, että sinun kirjautumisesi tuntuu olevan siitä kiinni, että ihmisten mielipiteet eroavat toisistaan.:giggle:
 

Yhteistyössä