Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ai juu. Eikö näitä asioita nykyään opeteta lukiossa? Vai onkse "valeopetusta"?
No itseasiassa nykyään lukioissa on todella runsaasti viherpunikkien mädännäis ajattelua, mutta ei se mitään...sain oppitunneilla monet mehukkaat keskustelut opettajien kanssa ja monen lukiolaisen silmät auki nykytilanteesta.
Sain myös hyvin rehtorin silmiä avattua, sen jälkeen kun selvisi että nää suvakkien rakkaat mussukat yrittivät opistolla raiskata yhden opiskelijan ja kähmivät muita nuoria tyttöjä ja meitä vanhempiakin naisopiskelijoita.
Siinä vaiheessa kehoitin ystävällisesti rehtoria tutustumaan siihen väkivaltaiseen poliittiseen ideologiaan mitä niin palvovat. Oliko vielä muuta?
Ai niin, mulla on Trumpista oma mielipiteeni, eikä sen luulis sun elämääs mitenkään haittaavan (vaikka näköjään harmittaakin) ja et sä mun päätäni tällä lällättelyllä käännä. Sensijaan taidat saada muiden mielet kääntymään itsesi asennetta vastaan, kun keskustelun taso on kuin alakoulu ikäisellä lapsella.
 
Tässä videossa käy hyvin ilmi valtamedian mahti.


Osalla Usalaisista ei ole käsitystä Trumpin saavutuksista koska niistä ei infota kansalaisille. Valtamedia on kuin Suomessakin: pelkkää Trumpin haukkumista ja halveksuntaa.
Hyvä kello kaus kuuluu, huono kello vielä kauemmas.
 
vierailija
No itseasiassa nykyään lukioissa on todella runsaasti viherpunikkien mädännäis ajattelua, mutta ei se mitään...sain oppitunneilla monet mehukkaat keskustelut opettajien kanssa ja monen lukiolaisen silmät auki nykytilanteesta.
Sain myös hyvin rehtorin silmiä avattua, sen jälkeen kun selvisi että nää suvakkien rakkaat mussukat yrittivät opistolla raiskata yhden opiskelijan ja kähmivät muita nuoria tyttöjä ja meitä vanhempiakin naisopiskelijoita.
Siinä vaiheessa kehoitin ystävällisesti rehtoria tutustumaan siihen väkivaltaiseen poliittiseen ideologiaan mitä niin palvovat. Oliko vielä muuta?
Ai niin, mulla on Trumpista oma mielipiteeni, eikä sen luulis sun elämääs mitenkään haittaavan (vaikka näköjään harmittaakin) ja et sä mun päätäni tällä lällättelyllä käännä. Sensijaan taidat saada muiden mielet kääntymään itsesi asennetta vastaan, kun keskustelun taso on kuin alakoulu ikäisellä lapsella.
Oho, sinähän hurjaksi heittäidyit :)
 
vierailija
No itseasiassa nykyään lukioissa on todella runsaasti viherpunikkien mädännäis ajattelua, mutta ei se mitään...sain oppitunneilla monet mehukkaat keskustelut opettajien kanssa ja monen lukiolaisen silmät auki nykytilanteesta.
Sain myös hyvin rehtorin silmiä avattua, sen jälkeen kun selvisi että nää suvakkien rakkaat mussukat yrittivät opistolla raiskata yhden opiskelijan ja kähmivät muita nuoria tyttöjä ja meitä vanhempiakin naisopiskelijoita.
Siinä vaiheessa kehoitin ystävällisesti rehtoria tutustumaan siihen väkivaltaiseen poliittiseen ideologiaan mitä niin palvovat. Oliko vielä muuta?
Ai niin, mulla on Trumpista oma mielipiteeni, eikä sen luulis sun elämääs mitenkään haittaavan (vaikka näköjään harmittaakin) ja et sä mun päätäni tällä lällättelyllä käännä. Sensijaan taidat saada muiden mielet kääntymään itsesi asennetta vastaan, kun keskustelun taso on kuin alakoulu ikäisellä lapsella.
Alakouluikäisellä. Yhdyssana.
 
vierailija
Jahas, ei taida enää montaa tiedotustilaisuutta irrota, veikkaan ma.

Yritti ottaa tuostakin krediittiä itselleen, tuo kultalusikka p..ssaan syntynyt usean konkurssin ja suuresti velkaantunut hönö, mutta tosiasiassa pörssikurssit lähtivät nousuun uuden presidentin valinnan ansiosta.
 
vierailija
No itseasiassa nykyään lukioissa on todella runsaasti viherpunikkien mädännäis ajattelua, mutta ei se mitään...sain oppitunneilla monet mehukkaat keskustelut opettajien kanssa ja monen lukiolaisen silmät auki nykytilanteesta.
Sain myös hyvin rehtorin silmiä avattua, sen jälkeen kun selvisi että nää suvakkien rakkaat mussukat yrittivät opistolla raiskata yhden opiskelijan ja kähmivät muita nuoria tyttöjä ja meitä vanhempiakin naisopiskelijoita.
Siinä vaiheessa kehoitin ystävällisesti rehtoria tutustumaan siihen väkivaltaiseen poliittiseen ideologiaan mitä niin palvovat. Oliko vielä muuta?
Ai niin, mulla on Trumpista oma mielipiteeni, eikä sen luulis sun elämääs mitenkään haittaavan (vaikka näköjään harmittaakin) ja et sä mun päätäni tällä lällättelyllä käännä. Sensijaan taidat saada muiden mielet kääntymään itsesi asennetta vastaan, kun keskustelun taso on kuin alakoulu ikäisellä lapsella.
Ai että oikein sivistit kaikkia muita 18-vuotiaan viisaudellasi, ja voitit kaikki tutkijaprofessoreiden kirjaset yksipuolisessa väittelyssäsi heittäessäsi vähän tulikivenkatkuista "oikeaa faktaa" pöytään.
Meillä oli kanssa noita besserwisser tyyppejä, kuulunee ikään. Eihän niille voinut, kuin nyökytellä, koska muuten ne olis jatkaneet.

Ja jos alakouluikäisestä puheesta puhutaan, niin onhan tuo persujen öyhötys tällä palstalla juuri sitä, joten mikset ole jo kääntynyt suvakiksi?
 
vierailija
No itseasiassa nykyään lukioissa on todella runsaasti viherpunikkien mädännäis ajattelua, mutta ei se mitään...sain oppitunneilla monet mehukkaat keskustelut opettajien kanssa ja monen lukiolaisen silmät auki nykytilanteesta.
Sain myös hyvin rehtorin silmiä avattua, sen jälkeen kun selvisi että nää suvakkien rakkaat mussukat yrittivät opistolla raiskata yhden opiskelijan ja kähmivät muita nuoria tyttöjä ja meitä vanhempiakin naisopiskelijoita.
Siinä vaiheessa kehoitin ystävällisesti rehtoria tutustumaan siihen väkivaltaiseen poliittiseen ideologiaan mitä niin palvovat. Oliko vielä muuta?
Ai niin, mulla on Trumpista oma mielipiteeni, eikä sen luulis sun elämääs mitenkään haittaavan (vaikka näköjään harmittaakin) ja et sä mun päätäni tällä lällättelyllä käännä. Sensijaan taidat saada muiden mielet kääntymään itsesi asennetta vastaan, kun keskustelun taso on kuin alakoulu ikäisellä lapsella.
Että lyö katkeruus, omahyväisyys ja persuterminologia vahvasti läpi tässä viestissä. Jos sä haluat asiallista keskustelua, et sä voi kutsua vastapuolen ajattelua "viherpunikkien mädännäis ajatteluksi". Se on ihan vastaavaa kuin sun ajattelua kutsuisisi fasismiksi ja rasismiksi. Ja varmaan joku kutsuikin, mutta omat termisi ovat yhtä pahoja ja pilaa kyllä mahdollisuutesi minkäänlaiseen keskusteluun. Toki jos esikuvanansi on joku Trump, niin sopii kuvioon.

Se, että joku on suvaitsevainen (= esim. jos sen mielestä ihminen ei automaattisesti ole vähempiarvoinen jos se poikkeaa esim. ihonväriltään valtaväestöstä) ei tee kenestäkään punikkia. Hyvin on suhun uponnut tuo terminologia. Valitettavasti sellaisen käyttä vie heti pohjan keskustelulta ja leimaa sinut sinne äörioikealle. Itsehän sinä syyllistyt koko ajan osoitteluun joka on paljon pahempaa kuin pelkkä lällättely.

Kyllä mä luulen, että ainakin muutamalle on tässä ketjussa auennut silmät sen suhteen, millaista tuo teidän "mediakriittisyys" on. Siksipä täällä ei juuri muut mustat jaksa olla mukana, vaikka aika usein ovatkin persumielisissä ketjuissa heittämässä vähän lisää löylyä. Mutta tässä ketjussa te kaksi vain nolaatte itseänne.

Mut minä poistun tästä ketjusta kahdeksi kuukaudeksi ja nostan tämän sitten yläs ja kysyn, että "Voitteko nyt myöntää, että olitte väärässä Trumpin uudelleenvalinnan suhteen"? Katsotaan sitten vielä uusiksi.

Varmaan kyllä unohdan tuon asian siihen mennessä, mutta täällä on niin moni vierqilija kirjoitellut, että eiköhän joku muista.
 
Se on ihan vastaavaa kuin sun ajattelua kutsuisisi fasismiksi ja rasismiksi.
Luulet ettei ole kutsuttu?
Rasistiksi kutsuttiin ensimmäisen kerran jo vuonna 2015.

Niin ja miten niin katkeruus? Iloinenko pitäisi olla kokemuksista? Se tyttö tai nuori nainen joka yritettiin raiskata ja lukemattomat muut joita kähmittiin ja jonka perseitä puristeltiin saattaisivat ihmetellä sun asennettasi.
Sun teksti suorastaan vilisee katkeruutta ja on aika outoa, että jaksoit kirjoittaa noin pitkän puolustuspuheen maahanmuuttajille, joita et ole edes tavannut (etkä voi tietää tai ymmärtää mitä monet joutuivat heidän takiaan kokemaan).
Katsotaan sitten vielä uusiksi.
Katsotaan vaan ja muuten sellanen juttu vielä, että ei se mun venettä kaada vaikka tammikuussa kävis niin että valitsevat USAn presidentiksi KamalaBidenin.
 

Yhteistyössä